yes, ik mag hier ook mijn kaartje tonen kan het nog steeds niet echt geloven, en zeker omdat we zeer weinig gedaan hebben ten tijde van de eisprong (maar 1 keer en dat 4 dagen voor mijn eitje)
Verschijnselen: Heeeeeele zere borsten en ongi buik en rugpijn. Geen spotting o.i.d.... Wel was ik heel erg grumpy in dg laatste week
Let vooral op de hoeveelheid klusdagen...en wanneer, ik ben het levende bewijs dat het ook lukt als je minder kan klussen!
Heee ik mag er ook (voorzichtig) bij! Zo zie je maar weer dat een zwangeren kaartje er ook anders uit kan zien. Vanochtend positief getest! Rekende er deze maand totaal niet meer op. Dus houdt hoop dames. Gr. Dolfijn
Heb nog even gewacht maar nu durf ik hem ook te plaatsen. Heb nu al drie positieve testen! liefs, Mir
Dames ik mag officieel mijn kaartje hier plaatsen. Na een miskraam en curettage in september ben ik weer zwanger
Vijf rondes na mijn mk in mei heb ik weer een posi test in handen! Ben overgelukkig! Mijn tempstaatje wil ik graag met jullie delen. Met sinterklaas hoopte ik al op een verlaat kadootje... x Nienke
Nou, blijkbaar mag ik er ook bij. Geen gekke verhogingen, 37.1 is mijn standaardtemp! Enne deze maand alleen de dag na mijn ei geklust
nu eindelijk mijn kaartje hier. ik ben voor mijn ei ziek geweest, open rondjes later tijdstip getemp, maar wel dezelfde tijd.
Ook mijn kaartje mag nu hier! (Heb in het kaartje en blauw kruis omdat ik mij eisprong duidelijk gevoelt heb. FF zette hem na het invoeren van een paar tempjes een week verder in de lijst. Heb hem daarom vast gezet, achteraf klopte mijn gevoel precies!) Gr Droom