Aan alle voorgaande zwangere kaartjes! Van harte gefeliciteerd. Ook ik durf me vandaag toe te voegen aan het rijtje.
Yes yippie jooooeeehoooee!! Ik mag mijn kaartje ook plaatsen!!! Groetjes! 3445a4 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Hoi hoi! Hier ook zwanger dus mag een kaartje plaatsen. Helaas heb ik er geen afbeelding van, maar er was 1 ding heeeeel duidelijk: na mijn eisprong is mijn temperatuur (zonder dip) exact 37 gebleven! Ik teste positief op 11 dpo (en 12 dpo en 13 dpo en 14 dpo )
Bij deze meiden, ook mijn kaartje. Ik had heel veel steun bij de zwangere kaartjes, dus ik hoop dat jullie ook wat aan mijn kaartje hebben.
Hierbij mijn kaartje... heb hier regelmatig gespiekt hoe het eruit zou zien. Nu hopen op een plakbeebje!
oh als ik al die kaartjes zie lijkt het wel of die van mij goed gaat. en ik misschien toch zwanger ben . morgen is als goed is de laatste dag dat ik moet testen en dan die dag erna ongi worden. hij is nu continu hoog. als je niet zwanger bent daalt hij dan de laatste dag voor je ongesteldheid of 2 dagen of 3 dagen ervoor ofzo. word nou wel heel spannend. had 4 dagen voor nod zw test gedaan maar die was nega. dacht toen op naar volgende ronde dus maar als ik de temp lijst zie heb ik toch nog een beetje hoop. wat vinden jullie
Dank je! Ben er meteen aan begonnen van afgelopen maand ... Ik ben trouwens nieuw hier en vanaf 26 december hard aan het klussen
Die van mij mag ik ook plaatsen!! Het is nog erg pril, maar ik ben zwanger Dit was ronde 4 31c1f3 Ovulation charts on FertilityFriend.com