Wou, wat een mooie kaartjes!!! De meeste hebben ook eerst een dip, is dat een innesteling's dip? PROFICIAT MEIDEN!!! Ik hoor hier niet (hoop snel van wel)... Maar willen jullie even naar mijn kaartje kijken? Jullie zijn experts! Wat denken jullie? Rekenen op mijn Ongi.. of? Moet wel zeggen.. het was vrij koud vanacht, vriendlief trok elke keer de dekens weg! Heb ook wel kwaaltjes die ik herken van de vorige keer, dit is dus de 1ste ronde na mijn MK.
Hier ook die van mij! Ik heb hier echt veel aan gehad. Ik heb gelukkig maar een maand hoeven temperaturen. 31e991 Ovulation charts on FertilityFriend.com Heel veel succes dames! Liefs
My Ovulation Chart En hierbij die van mij.... beetje vreemd met een lange dip op DPO 8+ 9+10.... nu weer hoog.... Maar wel echt ZWANGER!!
Eindelijk dan ook mijn kaartje, er ontbreekt nog een positieve digi test op 6 juni met zwanger, 2-3 Bekijk bijlage 159043
Ik mag er ook weer bij! Ik denk wel dat als het zo doorgaat mijn temperatuur over een paar weken een graad of 40 is!
Hierbij mijn kaartje. Heb nog steeds doorgetempt, omdat ik de week na mn nod veel bloedverlies heb gehad. mijn kaartje
Ik snap er niks meer van? kunnen jullie wijs worden van mijn temp. kaartje? Waarom begon ik zo hoog en nu zit ik heletijd rond de 36.4.
Ik ga het nu toch ook maar geloven. Op 9 dpo en 10 dpo positief getest, dus hier ook mijn kaartje! Bekijk bijlage 169254