bij deze mijn kaartje van vorige ronde. ik was zwanger, maar werd helaas een vroege mk... (4+3) Bekijk bijlage 169527
Na 3 dagen licht posi te hebben getest, geloof ik er in dat ik ook mijn kaartje hier mag plaatsen: 366090 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Jaaa ik mag er ook bij! Link staat in mijn handtekening. Er mist alleen een stuk, omdat we op vakantie waren.
Dit is mijn voorlopige temperatuurcurve, hou ze nog maar een kleine maand bij, cyclus was al een week bezig sinds ik begonnen ben.
hey iedereen! ik ben niet zwanger, alé kheb nog geen bevestiging! maar had op een ander topic men tempkaart laten zien maar er antwoord eigelijk niemand die me kan HELPEN! ik ben niet vanaf dag 1 beginnen tempen (stomik weet het), wel iets voor men eisprong. had altijd een lagere temp, maar nu wil ik graag weten of ik een eisprong heb gehad, (ik dacht de eerste hoogste piek die daarna weer daalt) maar nu blijft men temp omhoog gaan, wat wil dit zeggen??? hierbij men kaartje (het is de 1 van de 2 links) My Ovulation Chart al heel hartelijk bedankt!!!!
Hey Poohbeer1: eigenlijk is deze topic alleen voor tempkaartjes van vrouwen die al zwanger zijn, dus je vraag hoort eigenlijk in een andere topic. Om toch kort te antwoorden: je hebt zo kort getempt dat ik niet kan zien of je een eisprong hebt gehad. Misschien in het stuk voor je bent begonnen met tempen. Als dat niet zo is, dan kan je ei op dag 22 zijn geweest. Dat weet je alleen pas als de temp 3 dagen hoog blijft (en dat was met de eerste piek niet zo, dus dat was geen eisprong).