Ik mag de mijne ook laten zien!! Duidelijk een trifasisch patroon te ontdekken http://www.fertilityfriend.com/home/3aa3f4
Zou iedereen hun kaartje/link in het berichtje willen zetten? want vele halen na verloop van tijd hun link uit hun handtekening weg en dan kunnen we niet meer kijken/vergelijken
Wow, eindelijk mag ik mijn kaartje ook hier plaatsen! Heb vanochtend positief getest en hoop dat het allemaal goed gaat verlopen! Mijn zwangerschapskaartje
Lenny, daarvoor is dit forumdeel niet bedoeld... alleen om zwangere tempkaartjes te plaatsen. Maar om op je vraag terug te komen... nee, dat is niet erg. Kan misschien duiden op innesteling, misschien ook niet... Ik ben bang dat je daar pas over een dag of 7 pas wat over kunt zeggen meis. Ik vind jouw tempdip niet vreemd of schokkend... dus gewoon nog ff doortempen
Je hoeft geen sorry te zeggen meis... als je een vraag over tempen hebt, kun je gewoon een topic openen hoor. Geen probleem! Bij mij was een tempdip op 4 DPO bij mijn zwangerschap wel een goed teken. Ik hoop bij jou ook!