Gefeliciteerd! Als je je zwangerschapstest ook in je kaartje aangeeft kunnen we zien wanneer je posi hebt getest
Heel blij mag ik hier mijn kaartje showen! Joehoe, het was in de 5e ronde raak, al had ik het niet verwacht met al die pieken en dalen! Mijn kaartje
Ik mag er ook bij Nog onwerkelijk, 1ste ronde raak en zonder medische molen. Nu hopen op een plakker! My Ovulation Chart
Joehoe ! Ik mag mijn kaartje ook toevoegen! Ik dacht eerst dat de stijging door de warmte kwam, maar dat was het niet (kaartje vind je in onderschrift)
Ik plaats mijn kaartje hier ook even. Ben nu gestopt met tempen omdat ik anders gek ga worden van mezelf
Jahhhhhh Ook mijn kaartje mag erbij!!!! Vreemde cyclus voor mijn doen, maar toch met succes! En dat ondanks het extreem vroege ei. Mooi innesteldip ook! Kaartje staat in mijn handtekening!!!!
Mijn kaartje mag er ook bij! Ik ben van 4 t/m 9 juni ziek geweest (van innesteling?!), dus denk dat daardoor mijn temp ook hoger lag die dagen. 3a836a Ovulation charts on FertilityFriend.com Onder m'n huidige kaartje zien jullie het kaartje van mijn vorige zwangerschap (wat bij 5 weken een vmk werd).
Die van mij ook ! 3c944f Ovulation charts on FertilityFriend.com Gaat om bovenste kaartje ! Gefeliciteerd allemaal , op naar een gezonde zwangerschap! liefs