Het is nog heel onwerkelijk, maar na 13 maanden toch eindelijk raak! We zijn super gelukkig Had voor mijn NOD altijd enkele dgn zere borsten en gevoel dat ik ongi werd. Deze keer weer, zelfs heviger en langer (al 1,5 week voor NOD begonnen mijn borsten zeer te doen). Toen mijn temperatuur maar niet daalde, maar juist gisteren gestegen was toch zwangerschapstest gedaan. En ja hoor, gewoon super positief (zie foto album)! Nog steeds heel onwerkelijk, maar super blij
Ik ben ook lid van de zwangerenclub! Eerst 1 dag voor NOD een vage test, maar 1 dag na NOD knalde hij van zijn schermpje (zie album). Dat er maar velen mogen volgen!
Nou, dan mag mijn kaartje dus ook hier staan! Vandaag getest op dag 32. Gemiddelde cyclus was 30 dagen. Liefs, Divanaatje
Hier dan mijn kaartje: Totaal geen verschijnselen...sterker nog was overtuigd dat we deze maand mis geschoten hadden ivm vroege ei ...zo zie je maar weer Heb 14DPO getest en meteen overduidelijk 2 streepjes
Heel voorzichtig, mag ik me hier ook melden. Heb gisteren met 13dpo positief getest en heb vandaag ook nog 2 testen gedaan. Ook beiden positief. Zie ook mijn foto-album voor plaatjes daarvan. Ik voel net als Salsabine helemaal niets en was daarom zeer verbaasd dat het raak was. We zijn al wel blij, maar het voelt nog zo onwerkelijk dat ik niet echt weet hoe ik moet reageren. Deze maand was anders al anderen, zoals jullie kunnen zien. Deze maand heb ik het allemaal een beetje van me afgezet en nadat de eisprong was vastgesteld nog maar om de 3 dagen de temperatuur opgenomen. Ik heb het losgelaten. Wie weet was het daarom wel raak. I don't know. Het was in ieder geval een stuk minder stressen. Groetjes, Marianne
Hoera ik mag er ook bij! Heeeeel voorzichtig natuurlijk! Gister op mijn Nod een dikke streep binnen een minuut. Maar vandaag voor de zekerheid nog maar ff een keertje testen
waar kan ik hier vragen stellen over temperaturen? Ik zou nu beginnen, maar de helft van de topics zijn afgesloten... please help
Ongelofelijk...lang verwacht en dan toch onverwacht..... Ik mag nu echt mijn kaartje hier plaatsen. Zoals je ziet een heel grillig kaartje. Ik heb ook daadwerkelijk 3 x moeten testen vooraleer ik durfde geloven dat ik toch ECHT zwanger ben. Het is nog maar pril nu, 4 wkn 2 dgn, maar ik ben ontzettend gelukkig. Ik wens alle lieve meiden hier alle geluk bij het zwanger worden! Liefs, Indigo
Joepie ik mag er ook bij. Het eerst wat ik merkte is dat ik nergens last van had Geen zere tepels, niet misselijk, kan goed naar de wc. Alleen ben ik errug moe....(blijkt nu dus van de zwangerschap te zijn. hahahaha) Hier mijn kaartje (die overigens anders is als alle maanden hiervoor ) Ik hoop dat er snel meer volgen.