Na al vaak de kaartjes bekeken te hebben mag ik er nu zelf bij! 3f15be Ovulation charts on FertilityFriend.com Mijn ei stond eerst op dag 11, later naar dag 15 gegaan. Weet niet of dat wel klopte, maar zwanger ben ik!
Mag ik er dan ook bij!!! 39cae1 Ovulation charts on FertilityFriend.com Bij mij een echte innestelingsdip te zien! Stop ook met temperaturen nou, want je maakt je helemaal gek
Hier mijn kaartje van mijn vorige cyclus waarin ik zwanger raakte. Helaas is dit wel een (gemiste) miskraam geworden, maar toch denk ik dat anderen hier wel wat aan kunnen hebben Ik een zwangerschapstest gedaan toen mijn temperatuur verder steeg naar de 36.7 Dit had ik in mijn vorige cyclussen nog nooit gehad. Toen werd mijn temperatuur namelijk nooit hoger dan 36.5 Mijn hele zwangerschap (tot aan de opgewekte miskraam bij dik 9 week) is mijn temerpatuur heel stabiel gebleven op 36.7 PS: ik temperatuur oraal, dus je moet er steeds ongeveer een halve graad bij optellen geloof ik xx
Een beetje een gek kaartje, want ik ben eigenlijk de hele cyclus wat ziekjes geweest.... Maar toch; zwanger van ons tweede droppie! My Ovulation Chart
Ik mag weer een kaartje plaatsen . Ik vind het een vreemd kaartje; vanaf dag 4 na mijn eisprong stijgt mijn temp zo traag, alsof je een rechte lijn door de grafiek kunt trekken. Normaal gesproken zit ik al veel sneller op 37.3. De temp van 1 januari heb ik gediscard, die was niet betrouwbaar na het feestje van Oud&Nieuw. Verder gebruik ik Utrogestan ivm herhaalde miskramen. Bekijk bijlage 297764
Hier een link naar mijn kaartje 3bca5c Ovulation charts on FertilityFriend.com in het afgelopen jaar nog nooit eerder zo 'n kaartje gehad en nu zwanger
Hoi dames Ik ben nieuw hier en heb een vraag Vandaag verwacht ik mijn nod hoop het niet natuurlijk Maar mijn temp was 13 jan 36,5. 14 jan. 36,7. En vandaag weer gestegen met 0,1 naar 36,8 zegd dat wat ??
Check mijn handtekening voor mijn kaartje. Vandaag positief getest. Had echt niet verwacht zwanger te zijn, vooral door mijn dip van gisteren. Maar door de stijging van vandaag toch gaan testen. Enne POSITIEF!
haai meiden een vraagje, ik heb van morgen getempt. alleen ik was 1 keer na de wc en was wakker ma lag lekker in bed.. me temp was 37.2 smiddag is die 37.4 toen ik ongie was was die lager in de ochtend in middag was die 36.0 A 36.3 toen ik aan clomid begon 36.6 en nu blijft die 37.2 is dat wel goed?