Hier ook mijn kaartje. Gelet op mijn verleden durf ik alleen nog niet te juichen...hopelijk komt dat nog. Ik zal voorloig dus ook nergens anders posten dat ik zwanger ben. Had al sinds 7dpo duidelijk verschijnselen, af en toe misselijk, duizelig en veel ongi krampen, ook pijnlijke borsten.
met weinig klussen heb je ook nog altijd een goede kans... kijk maar naar me kaartje. het is nog wel vroeg maar ik ben erg zooooooooooooo blij mee.
Jippie! Ik mag ook m´n kaartje hier plaatsen! Keek vanmorgen weer naar de test van gisteren en ja, het is toch echt waar! Ben zo blij!
Ook ik mag erbij. Hij staat alleen in mijn album. Allemaal van harte en dat we er allemaal maar veel van mogen genieten. Groetjes lucky.
Ook ik mag mn kaartje nu hier plaatsen. Een heel raar kaartje kan dus ook tot iets moois komen ... (zie albom)
Ja, schijndelsfrummeltje heeft zich gemeld hihi mag eindelijk mijn kaartje ook hier plaatsen [/url][/img]
Yes ook ik mag mn kaartje plaatsen! 3 dagen voor mn ei voor het laatst geklust en nooit verwacht zwanger te zijn!
Hoi meiden, ook ik mag hier mijn temp kaartje plaatsen, hopenlijk gaat het goed ben zo aan het puzzelen geweest om hem op de site te krijgen. Volgens ff heb ik dag 21 een eisprong gehad en volgend de gyn rond dag 19, ik heb gisteren 27.05 een positieve test gehad. liefs leonie
Hier mijn hele mooie voorbeeldige kaartje... Het kon niet missen! maar 2x geklust, dus het kan ook zo (en dan ook nog met verminderde kwaliteit zaad ) Nou niet meer van m'n roze wolk afvallen en gewoon 9 maanden blijven zitten
zie voor mijn kaartje mijn album! zo zie je maar dames met een lage lichaams tempratuur, het wil dus niks zeggen over wel of niet zwanger!