Yes, ook mijn kaartje kan er deze maand bij ! Het staat in mijn album ! Succes aan iedereen die ook zit te wachten op een kein wondertje !
Ook wij mogen ons eindelijk hier melden, op m'n verjaardag heb ik mogen vernemen dat ik zwanger ben.....
Ik mag hem hier dan ook plaatsen. Heb een echte innestelingsdip gehad. [/url][/img] Symps: niet echt heel veel. - wat moe, - ongikrampen, - misselijk.
Hier ook mijn kaartje met een positieve uitslag, zo zie je maar weer ook hele onduidelijke kaartjes kunnen positief zijn.
Eindelijk mag ik mijn kaartje hier ook zetten, na 9 maanden lang tempen! Vrijdag (1 dag voor NOD) had ik een heel dun streepje op de matcare test maar vanochtend (1 dag na NOD) was hij hartstikke mooi duidelijk, net als de apothekerstest en de clearblue!
hier dan die van mij. FF dacht dat ik op dag 22 mijn eisprong had, maar ik dacht op dag 17, gelukkig had ik gelijk en niet FF.
Hier ook mijn kaartje! Echt een heel raar kaartje (2 negatieve testen, lange cyclus, bloedverlies...) Maar toch zwanger! http://img.photobucket.com/albums/v242/ ... d23-08.jpg
Is het mogelijk dat iemand mij zo'n kaartje naar mijn postvak in stuurt? Ik krijg het niet voor elkaar bij de website.. Groetjes Kolibri
nou hier dan ook mijn kaartje, is misschien wel het raarste kaartje wat hiertussen staat, maar had toch echt 2 streepjes.... hihi kan het nog steeds niet helemaal geloven, heb steeds zoiets van wanneer word ik nou wakker of blijkt het niet zo te zijn.... [/url][/img] liefs rensie