Geen klachten, toch bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jody79, 8 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Lieve meiden,

Ik dacht dat ik het wel snapte nu, maar helaas gebeuren er nu weer dingen die ik niet kan verklaren. Misschien kunnen jullie helpen?

Ik zit nu op dag 27. Heb heel goed mijn eitje gevoeld op dag 13/14. Toen rare klachten gehad (je kent het allemaal waarschijnlijk wel). De laatste week nergens last meer van.....

Gisteren hadden we hele belangrijke wedstrijden en die hebben we gewonnen. 's Avonds in de stad gevierd en toen ik vannacht thuis kwam ontdekte in bloed in mijn broekje. Gewoon helder bloed. Natuurlijk ben ik 's avonds ook naar de wc geweest maar toen was er nog niets (ook geen bruine afscheiding ofzo), dus is echt in een paar uurtjes op komen zetten.
    Heb maar een tampon ingedaan vannacht, maar bij het checken vanmorgen viel het wel weer redelijk mee.
    Toch lijkt het dat :evil: :evil: er zijn. Moet nog even het verloop afwachten natuurlijk. . . . . . . . . . . . . . .

Ik heb dus helemaal geen klachten gehad de afgelopen dagen en de :evil: dus ook nog niet verwacht (op zijn vroegst dinsdag pas) en normaal voel ik ze echt wel aankomen. Dan heb ook eerst last van wat afscheiding en dan komt het pas echt opgang.

Wat is er nu aan de hand dan? ? ? ? ?

Bedankt alvast voor jullie reacties!

Liefs Jody

ps. Nu ik het zo nalees denk ik: "zo moeilijk is dat niet je bent gewoon ongi geworden. Jammer, op naar de volgende ronde". Maar toch vind ik zo'n korte cyclus zonder aankondiging van de duivels raar of is het wel normaal?

2. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Hoi Jody,

Tja , het vrouwenlichaam :rolleyes:
    Ik had het deze maand ook , beetje rozeverlies en toen kwamen ze :(
    Normaal krijg ik buik en been krampen en nu ook niet.
    Werd ook 4 dagen te vroeg ongie :(
    Mijn cyclus : 32 - 29 - 25. Dus ik snap er ook niets van.

Ben je al lang gestopt met de pil? (ontpillen, onregelmatig ongie?)
    Was je deze week een beetje ziek? (kan grote invloed op je lichaam hebben)
    Ben je normaal regelmatig of onregelmatig? (dit is altijd lastig)

Tja er zijn zoveel dingen die ermee te maken kunnen hebben....

Kan je alleen maat suc6 in de volgende ronde wensen ;)
    Liefs Tan :D

3. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    bij mij kwamen ze deze maand ook te vroeg. het begon zondag 1 oktober met rose/bruine afscheiding en maandag 2 oktober werd ik ongi. terwijl ik het woensdag had moeten worden. ik heb nog steeds licht bruine afscheiding.

liefs san.

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Heb exact hetzelfde gehad. Heb normaal 29-30 dagen cyclus en nu werd ik opeens op dag 27 verrast. Hoopte eerst ook dat het wellicht iets anders was (oud bloed, innestelling), maar heb voor de zekerheid testje gedaan: negatief. Dus ik ben gewoon eerder ongi geworden dan normaal.

Maar wie weet is het bij jou iets anders.... is natuurlijk per lichaam anders...

5. Happy1

Happy1 Actief lid

2 aug 2006
    118
    0
    0
    huishoudelijke hulp
    Groningen
    Ik had ook eerst ook allerlei sympthonen, maar na week had ik nergens last meer van, en toen.....vier dagen te laat invergelijking met vorige cyclus, werd ik ineens 's avonds ongi....HELAAS

Dat is idd weer het vrouwenlichaam! Het speelt daardoor zo erg met ons gevoel...Balen hoor.

Liefs Happy :D

6. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Tanja, San, Jannes en Happy,

Bedankt voor jullie snelle reacties.
    Ik geloof dat ik maar een nieuwe banner ga aanmaken.

Het is wel zuur, weken wachten tot de dag dat je mag testen, en dan net voor het Moment Supreme => :evil:

7. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Is het bij jullie ook zo dat je veel minder menstrueert nou je geen pil meer slikt. Voorheen was het echt flink. Nu maar twee dagen en ook echt geen echt bloed, alleen maar bruin slijm (sorry voor de details).

Daarnaast heb ik ook veel krampen .... lichte menstruatiekrampen. En niet alleen rond NOD maar ook erna... Mijn menstruatie is nu net voorbij en toch hou ik van die steken rond mijn lies.

8. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Bij mij is het ook veel minder. Voordat ik de pil ging gebruiken was dat ook het geval. Die krampen heb ik niet zo erg.

9. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    @jannes ik heb hetzelfde als jou. ook weinig en meestal maar een paar dagen. behalve dit keer. het is wel weinig, maar wel een paar dagen meer dan anders.

liefs san.

10. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Dit viel mij vandaag ook op. Ik ben zaterdag ongi geworden en ben er nu al vanaf. 2 dagen dus maar ongi. Met de pil had ik dat niet. En ik heb nu bijna geen buikpijn ofzo. Ik voel wel heel goed mijn eitje en dat duurt altijd wel een paar dagen. Zou dat er ook iets mee te maken hebben?

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Fijn om te lezen dat dit dus bij meerdere vrouwen voor komt. Je gaat toch twijfelen of het wel oke is. Dank je wel!

Deel Deze Pagina