Hey meiden, Ik ben van de week bij de gynaecoloog geweest ivm een zeurende pijn rond mn eisprong en ovulatiebloedingen. Hij maakt een echo en zag iets wat waarschijnlijk een endometrioom (chocolade cyste) is. Maar is daar nog niet zeker van. Nu moet ik over 4 weken terug. Als het er dan nog hetzelfde uitziet krijg ik een kijkoperatie om vast te stellen of het idd zo'n ding is. Nu heb ik dus verder helemaal geen endometriose symptomen. Geen pijnlijke of lange menstruaties en al die dingen meer. Wat denken jullie hiervan? Kan ik nog gewoon zwanger raken? Dat is mijn grootste angst! Liefs een onzekere...
Oh bah wat vervelend!!! Het enige dat ik je kan vertellen is dat ik dat ook gehad heb. Althans dat hij ook wat dacht te zien tijdens een echo. Ik ook weken in de stress en bij de kijkoperatie bleek er niets aan de hand en werd er niks gevonden!!
Ah dat is opbeurend nieuws! En al een kleine zie ik! Mag ik vragen: had je wel klachten, aangezien je wel bij de gyn liep en ook een kijkoperatie hebt gehad?
Ja van de kleine meid was ik in ronde 1 meteen zwanger! Ik had destijds ontzettend veel last van tussentijdse bloedingen en een verstoord huishouden zeg maar. Heb 2 x een schimmel gehad in een korte tijd en had een zeurende buikpijn. Nadat ik die echo had gehad was ik ook erg geschrokken! Kan ik nog wel kinderen krijgen schoot ook meteen door mij heen! De dag van de kijkoperatie was ik erg gespannen. manlief een dag vrij genomen en met me mee. ik heb dik een half uur in de beugels gelegen, 3 gynaecologen en 2 assistentes om me heen. En niks kunnen vinden!! vast een foutje op de foto zeiden ze... Wat destijds de oorzaak van mijn klachten is geweest weet ik nu nog niet. Wel altijd veel last van tussentijdse bloedingen gehad, nu nog. .. ook tijdens zwangerschap. Maar nooit ergens een oorzaak kunnen vinden en nu een prachtig gezonde dochter van bijna 2.
Ik las dat een kijkoperatie onder narcose gebeurd? Maar dat leek me al sterk. Is bij jou niet gebeurd denk ik hè?