Wanneer kan ik nu beginnen met temperaturen? Ik heb woensdag mirena laten verwijderen en gisteren heel min. bloed verloren min of meer druppels. Nu heeft het vandaag dus doorgezet en is dit dus idd een ongi. Maar omdat ik gisteren wat bloed heb verloren en het vandaag heeft doorgezet weet ik dus niet wanneer ik kan beginnen met temperaturen omdat je normaal eerste ongi dag de ochtend moet beginnen. Wie kan dit me vertellen? Liefs veronique,
Hoi, Ik had gisteren ook al je vraag beantwoord, toen heb je ook al een topic geopend. Maar als je gisteren maar een paar druppeltje bloed verloren hebt en nu de ongi echt doorzet, zou ik vandaag als dag 1 rekenen. In principe moet je dus op dag 1 beginnen met tempen, dus ik zou morgen gelijk beginnen (dag 2). Je moet dan iedere dag op dezelfde tijd tempen, voordat je uit bed gaat. Op www.fertilityfriend.com kun je een account aanmaken en daar kun je je temp invullen zodat je een tempkaartje krijgt. Heel veel succes!
Dankjewel, Ja ik had gezien dat je dat gezegd had maar nu blijkt dat vandaag de ongi is begonnen dus ik kan gewoon morgen ermee gaan beginnen? En word dat ook als 1ste dag ingevuld op fertilityfriend of niet? Moet nog eventjes uitzoeken hoe die site werkt
Of je er op dag 1 of 2 mee begint is niet zo'n probleem hoor! wel zou ik er dan op letten dat je je cyclus wel laat starten op vandaag, dus morgen is dag 2. En dan vul je gewoon geen temp in op vandaag, maar dan begin je er morgen mee. En het is inderdaad even uitvogelen hoe de site werkt, maar ik vind het ideaal hoor! Maar als je vragen hebt, dan kun je ze gewoon hier stellen, er is altijd wel iemand die het antwoord weet!
Graag gedaan hoor! Wat een ontzettend lieve foto is die foto van je zoontje links op je banner, echt superschattig