Helaas alweer gezakt. Had ook niet meer getest, omdat ik niet veel vertrouwen meer had. Op naar weer een volgende ronde..
Zouden jullie nog eens mee willen kijken? Deze ronde wel weer ovulatietesten gebruikt maar nog geen positieve test. Ondertussen ronde 6, nog niet perse zorgen maar ik vind wel dat mijn temperatuur erg onrustig is. Zoveel pieken en dalen. Ikvraag me af of dat wel normaal is. Of dat dit misschien de reden is dat ik verminderd vruchtbaar kan zijn..
Hallo! Ik ben nieuw op dit forum en zou graag wat meer inzicht in mijn huidige cyclus willen krijgen. Ik heb verschillende klachten, welke misschien op een zwangerschap kunnen wijzen. Normaal snap ik mijn temperatuurkaart precies (ovulatie rond dag 13 of 14, cyclus altijd 28 dagen lang etc), alleen snap ik helemaal niks van mijn huidige cyclus qua temperatuur. Is heel anders dan normaal. Zijn hier misschien mensen die er meer vanaf weten en mij kunnen uitleggen waarom mijn huidige cyclus zo anders is? Weet niet of ik de bestanden goed heb bijgevoegd. Als het goed is zit mijn vorige cyclus erbij (zo ziet hij er al maanden uit ongeveer) en mijn huidige. Hopelijk kan iemand mij hier helpen!
Niemand antwoord? Ben hier een soort dagboek aan het bijhouden, haha! Maar ben er helaas echt onzeker over. Normaal ook een positieve test op dag 13 of 14, al sinds ik gestopt ben met de pil. Waarom nu dan nog niet?
Het is inderdaad een rommelig kaartje. Ik zie er ook nog geen eisprong in. Ben het dus ook niet eens met het stippelkruis van FF. Maar je cyclus kan nu eenmaal wel eens afwijken. Je andere kaartjes zien er wel normaal uit! Al staat bij die van november het kruis verkeerd. Moet ook CD17 zijn net als in december. Wat is er met je temperatuur van CD17 van deze maand? En kan het zijn dat je je piek hebt gemist? Ik zou sowieso nog wel even doortesten.
Ik kan me niet voorstellen mijn piek gemist te hebben. Vorige maanden bleef die twee dagen knalpositief. Nu is die op cd13 wel donker geworden, maar niet positief. Ik test minstens 1x per dag maar vaak 2x. Temperatuur van cd17 is slaaptekort. Lag er pas om 3 uur in plus wat alcohol op. Toch om half 7 getemperatuurd, maar geen betrouwbare meting natuurlijk..
Sorry maar ik denk dat je ei nog moet komen Voor ei begint hij rond 36.4 en zodra je richting ei gaat loopt hij op tot rond 36.6-36.7. Na ei zit hij boven de 37.0. Nu deze maand zie je hetzelfde gebeuren. Eerste fase heel laag en dan loopt hij op tot rond de 36.7. Aangezien hij vandaag weer op 36.5 is dat voor mij reden om aan te nemen dat je ei nog niet geweest is. Hij moet daarvoor echt die 37.0 blijvend aantikken. Ik verwacht eigenlijk dat je temp morgen gaat stijgen en dus vandaag je ei is
Ps. Vorige maand was je ei op dag 17 en de cyclus daarvoor staat het kruis fout want toen was je ei op dag 17 en geen 15
Nee, ik ging er al vanuit dat ik nog geen eisprong had deze ronde! Is mijn temperatuur te laag voor.. En die van november klopte idd niet, maar die kreeg ik ook niet kloppend ingesteld.. zit niets anders op dan afwachten, helaas.. ik denk niet dat ie vandaag al geweest is, al hoop ik dat je gelijk hebt RoGiJuLi!
Nou, mijn temp was erg hoog, maar niet vanwege de eisprong. Helaas ziek geworden vannacht. Wat vul je dan in bij je kaartje? (Temp was 37.88).
Ik haat mijn cyclus van deze maand. Het is een groot rommeltje en onbetrouwbare temperaturen, maar het lijkt erop dat er na mijn positieve ovulatietest (smiley op clearblue) op dinsdag geen eisprong plaats heeft gevonden. Gisteren was ik vergeten mijn wekker aan te zetten dus toen ik om half 10 testte was de temp 37.08 (ik lag er die nacht om half 2 in, dus heb 8 uur slaap gehad, wat ik normaal gesproken door de weeks ook heb). Vandaag wel om half 7 getest en toen was de temp 36.42 (ik lag er vannacht om 3 uur in, dus maar 3,5 uur slaap gehad). Daarna verder geslapen en om half 10 weer getest en was de temp 37.06. Ik weet dat dit niet betrouwbaar is! Mijn vraag is eigenlijk of mijn eisprong toch geweest kan zijn en dat de lage temperatuur van vandaag door te weinig slaap kan komen of is het zo dat als je eisprong geweest is je temperatuur nooit meer basaal wordt, ook niet na te weinig slaap?
Ik ben sinds gisteren weer begonnen met ovulatietesten. Het is mogelijk dat hij deze cyclus nog een keer gaat oplopen toch? Of kan mijn temperatuur morgen/overmorgen/over een week ook opeens oplopen zonder dat ik een nieuwe positieve test heb gehad? Of kan ik ineens een menstruatie krijgen zonder eisprong?