Hallo, Ik vroeg mij even het volgende af: Ik temp s'ochtends rond een uur of half 7. Vanochtend had ik bij de 1e meting een temp van 36,6. Nou wilde ik het nachecken en deed het nog een keer, toen gaftie ineens 36,5 aan, dus voor de zekerheid nog een keer en toen 36,4 ...nogmaals gedaan en hij bleef nu op 36,4. Welke moet ik nou aanhouden? want ik vind het nogal een verschil of je op 36,6 zit of 36,4 (ik wacht namelijk op mn eisprong die er aan zit te komen, mits die niet al geweest is natuurlijk )
Lastig. Heb mezelf dat checken daarom maar afgeleerd . Ik zou de middelste pakken. Is het gemiddelde dan.
toch is het vreemd dat je dan verschillende tempen kan hebben (want het was achter elkaar gedaan)...maar ja dat checken kan dus verwarrend werken ja
Ik neem aan dat ze met checken meerdere malen achter elkaar tempen bedoelt. Ik zou je eerste en hoogste temp. aanhouden (zeker als je daarna al opgestaan bent) maar houd je kaartje in de gaten en onthoud dat je ook een andere temp. gemeten hebt die ochtend.
hmmm...tja dan zal ik maar die 36,6 aanhouden en een stipje zetten bij de 36,4 (en nee, ik was toen niet opgestaan...was allemaal voordat ik opstond in nog geen 2 minuten tijd, zeg maar ).