Hallo allemaal, Ik zit nu op dag 6 na mijn eisprong. Vanaf mijn ei heb ik tempen gehad van 37 en 37,1. Vanmorgen was ie ineens 36,8 ? Weet iemand wat dit kan betekenen? Had gisteravond ook last van borrelende buik.... moet ik de hoop deze maand alweer opgeven? Liefs Makkie
Ik weet het niet zeker makkie maar lees ook wel eens hier op de site over de innestelling. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je temp dan ook altijd iets naar beneden gaat op die dag. Moet je even op onderzoek uit. Succes
Klopt wat manny zegt waarschijnlijk een innestelingsdip dat zakt temp altijd. je zult dan zien dat morgen je temp weer omhoog gaat in de meeste gevallen. niets om je zorgen over te maken. Het kan zelfs zo zijn datje ietswat bloed verliest. Maar omgi wordt je echt nog niet dat zou wel erg snel na de eisprong zijn.
bedankt voor jullie antwoorden... mijn temp was vanmorgen idd weer gestegen! Maar de rest van de week temp ik niet meer hoor! Ik zie het over 7 dagen wel......
Mijn temp was op dag 21 en dag 25 onder 'de streep' van de eisprong, maar verder telkens schommelend erboven. En vandaag had ik een positieve test, dus die kleine dalletjes van 1 dag zeggen nog niet zo heel veel denk ik hoor
Denken jullie dat de temperatuur-daling op dag 4a5 na mijn ei, zou kunnen komen door innesteling dan? Als ik hierboven goed lees?Is eerste maal dat ik mijn temp bijhou dus kan niet vergelijken met een vorige keer? : : : Graag een reactie, dankje!