Ik temp deze ronde eigenlijk niet, maar heb nadat ik afgelopen donderdag een positieve ovulatietest had met de dipstick (kreeg geen smiley op de CB test) toch even getempt en toen was die toch verhoogd (ongeveer 0,1 graden hoger dan voor de eisprong). Maar omdat ik geen smiley kreeg op de CB heb ik toch een echo gehad gister. Alles wees op een eisprong, de gyn was er dan ook eigenlijk wel van overtuigd dat ik mijn eisprong gehad heb, vermoedelijk dus afgelopen vrijdag. Maar omdat ik graag bevestiging wilde hebben, heb ik vanmorgen weer getempt, maar toen was deze maar 0,1 graden hoger dan normaal. Normaal heb ik een temp van rond de 36,5 voor mn eispring en die was nu dus maar 36,6. Ik schoot gelijk in de stress, hoe kan dan nou als ik mn eisprong al gehad heb?? Ik heb ook al meerdere dagen buikpijn (eipijn), maar dat kan volgens de gyn komen doordat ik een blauwe plek in mn eierstok heb van het springende eitje (die blauwe plek is overigens normaal, daar had de gyn het al over voordat ze de echo ging maken). Toch maak ik me zorgen nu, kan iemand deze zorgen wegnemen? Mn vriend was gelukkig vanmorgen erg lief voor me, heb echt veel steun aan em en we gaan proberen om er vaker over te praten samen, we doen dit samen!
Vanmorgen tempte ik om 04.15u en toen ik net tempte was mn temp 37.54, is dat een normaal verschil? Hoop zo dat de temperatuur van vanmorgen niet betrouwbaar was, maar het is zeker wel normaal dat mn temperatuur bijna 1 graad hoger is 7,5 uur na de eerste keer tempen? Wat is in onzekerheid zitten toch vreselijk!
Kan dat zomaar op 4 dpo? We zullen zien of ie morgen weer hoog is, als ik dan van mn mannetje mag tempen tenminste haha.
Ja hoor dat kan zelfs heel makkelijk. Het enige is dat je daar niks uit kan aflezen. Heb je niet een kaartje waarop we mee kunnen kijken?
Oke, dan zal ik proberen me geen zorgen te maken, is alleen best moeilijk haha! Heb geen kaartje, zoals ik in mn beginpost al zei tempte ik deze maand eigenlijk niet, maar na mn eisprong doe ik het vaak wel voor de bevestiging. Heb dus behalve vandaag en vrijdag of zaterdag niet getempt...
Ik ben er 99% zeker van dat je eisprong nog niet is geweest. De cb geeft een dag voor de eisprong positief aan en zo te zien aan je temp is die idd nog niet gesprongen. Doe vanavond snel een klusje wnat ik denk dat je eisprong vandaag of morgen zal zijn. De dames die ik heb begeleid (over de 120 al) die hebben met de dipstick tussen de 5 en de 9 dagen na de positieve ovu pas eisprong. Alleen de cb geeft het een dag van tevoren aan. Er was zelfs een dame waarvan haar gyn zei dat de eisprong geweest was.. en ik (begeleidde haar toen ook mee) heb haar eisprong 8 dagen later gezet... en idd ik had gelijk. ze was zwanger (doordat ik haar adviseerde door te klussen) en na de termijnecho kwam ze precies op de datum uit die ik had gezegd. Gyns hebben het soms wel mis hoor... ze zien niet of het gesprongen is of nog moet... tis allemaal opgezet he. Verhaal is btw op mijn site te lezen bij ervaringen deelneemsters. Veel succes en klus zeker nog even door Ik weet zeker dat het nog niet gesprongen is
Als je temp bijna niks gestegen is dan denk ik ook. Niet dat je je ei al heb gehad.. Je temp moet minimaal 0,3 stijgen Dus dat zou rond de36,8 liggen bij jou.. Dat je om 11.45 getempt al uren nadat je wakker was die meting kan je vergeten.. Alleen tempen als je net wakker ben en nog niks heb gedaan.. Dus wakker worden, ogen open en gelijk in je bed voor het opstaan tempen
Mn temperatuur was gisterochtend 36.95, dus mn eisprong is echt wel geweest. En mn gym zegt het niet zomaar, het echobeeld zei genoeg. Ook heb ik nu helemaal geen slijm meer en dat heb ik altijd rond mn eisprong. En clear blue heeft de vorige rustronde ook mn eisprong gemist, dat bleek door het temperaturen en de ongi 2 weken erna.
En ben gister meteen na het sporten naar bed gegaan, dus klussen zat er gisteravond sowieso niet in. Maar maakt ook niet uit, gezien mn temperatuur van gisterochtend, zo hoog kan ie echt niet zijn voor mn eisprong. Geloof je nou wel dat ie al geweest is Samantha??? @Sam: heb ook niet vanaf de dag na mn eisprong getest, eerder was ie wel hoger (36.74), dat was de dag nadat mn eisprong waarschijnlijk geweest is. Die 36.61 was later en waarschijnlijk inderdaad een dipje, gisterochtend (de dag na de 36.61) was ie namelijk alweer 36.95, lijkt me overtuigd genoeg of niet?
Jammer dat je de temp van vandaag niet hebt om zeker te zijn... maar dan denk ik idd dat je eisprong eergisterenavond is geweest. Je nod is dan 5 februari.
Ik denk dat ie gewoon vrijdag is geweest en dat eergisteren gewoon een dipje was zoals hier ook al genoemd werd. Ik heb al sinds het weekend geen slijm meer en dat hoort toch echt als mn eisprong toen nog niet geweest zou zijn.
Ow idd spannend volgens mij eisprondag ben je vandaag op dag 9na je eisprong. Dus dan zal vanaf morgen je temp gaan voorspellen... rond dag 10 a 11 na eitjes gaat die voorspellen. Ben benieuwd morgen en overmorgen... geen 0.1 of 0.2 graden zakken de komende 2 dagen dan is het goed,hou hem op 36.9 of hoger
Vanmorgen heeft de ongi doorgezet, we zijn nu dus echt in de volgende ronde beland. 12 februari moet ik weer voor de eerste echo, zit dan alweer op cyclusdag 13. Baal echt ontzettend, maar het is niet anders... Ben in ieder geval gestopt met de teunisbloemolie en de tarwekiemolie, het heeft me de afgelopen rondes toch niet geholpen en ik krijg/heb al genoeg troep in mn lijf (gehad)!
oei nee.... dikke knuffel. als je wilt kan ik je wel in contact brengen met andere dames die ik geholpen heb (en sommige medische hulp nodig hebben) zodat je ervaringen met hun kan delen. ze hebben jouw weg allemaal al afgegaan met alles wat ze konden bedenken geprobeerd enz. Mss kunnen ze je helpen met tips enz. Heb een geheime facebookgroep met die dames dus als je interesse hebt stuur me maar een pb. Hopelijk hoor ik nog van je. Succes met de volgende ronde