hallo dames ik hou vanaf me ma/curettage mijn temp bij en tot nu toe komen de temp/ovutesten aardig overeen als het goed is zou ik van het weekend ongeveer me ei krijgen, ik had mezelf voorgenomen geen ovutesten te doen deze x maar omdat we gister een inenting hebben gehaald (DTP en Hep.A) gister en vandaag toch een test gedaan en geen streep te bekennen en dat vind ik dus gek want vanmorgen met tempen had ik een stijging(best veel), dus lijkt wel of hij al geweest is(dan zou de test van gister toch een streep gehad moeten hebben toch) dus nu mijn vraag zou dit nu door de inenting kunnen komen of zou mijn ei nu echt al zo vroeg geweest zijn en ik hem gemist heb met de testen??? wat denken jullie? xx
Die streep kan ook eergisteren geweest moeten zijn. Maar een dag testen zegt niet zoveel. Gewoon kijken of je temp hoog blijft. Een piek (ovutest) hoeft niet gevolgd te worden door een ei, maar je temp liegt niet.
denk dat het door de inenting kwam want de dag erna was hij weer laag. gister een posi ovutest gehad en vanavond steken in mijn buik dus ben benieuwd of ik hem nu echt voel of dat ik nu juist vanalles ga voelen haha en hij pas morgen of overmorgen komt zit niks anders op dan weer wachten....... xx