Tijdstip van tempen

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Charise, May 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hallo,

Dit is nu mijn 3e ronde dat ik temperatuur. Ik vind het ideaal.
    Ik werk onregelmatig, maar blijf altijd tempen. Nu temp ik meestal rond 09.00 uur omdat ik dan vaak wakker word. (Omdat ik vaak avonddiensten werk).
    Maar ik moet af en toe ook ineens vroeg op staan voor een dagdienst of school. En dan meet ik dus om 06.00 uur.
    Mijn temp is dan altijd nog een stuk lager.

Nu wil ik dus eigenlijk altijd om 06.00 uur gaan tempen, zodat ik alleen met nachtdienst de tijd hoef te veranderen.

Maar kan ik dit nu halverwege de cyclus ineens gaan doen?
    En hoe zit dat met FF, die geeft nu rond 09.00 uur een gewoon bolletje en een ander tijdstip een wit bolletje. Kan je dit ergens veranderen?

2. dream4

dream4 Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,749
    0
    0
    Ik zou zelf deze ronde nog afmaken en dan in de volgende ronde op een andere tijd gaan tempen.

3. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    Ik zou ook zeggen deze ronde afmaken, maar ik zie dat je een vrij lange cyclus hebt. Als je zeker weet dat je niet rondom je ei zit, zou je kunnen veranderen en dan de tijd van 09.00 uur , van de vorige 12 dagen veranderen in 06.00 uur. Dan geeft ie rond die tijd een gewoon bolletje. Ik zou dan wel voor jezelf een notitie maken dat je van tijd veranderd bent.

4. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ja Lotje, ik denk dat ik dat ga doen. Ik zit echt nog niet rond ei, geen klachten nog en vandaag een ovu test gedaan (voor de zekerheid vanwege die dip) en die was negatief.
    Ik ga de tijden veranderen en voortaan om 06.00 uur testen.

Share This Page