Dag dames, Ik had vanmorgen een (licht) positieve test in handen... Nu is mijn temperatuur vandaag echt hoog. Heb normaal een basale lichaamstemperatuur van 36.3-36.4 tijdens het eerste deel van de cyclus en 36.7-36.8 na de eisprong. Vanmorgen had ik 36.8 maar nu heb ik al heel de dag een verhoging 37.2-37.3 met barstende hoofdpijn. Kan dit met de prille zwangerschap te maken hebben of ben ik ziekjes? Bedankt voor jullie advies. Pline
Geen idee, ik herken het niet... Maar er zijn wel een hoop mensen ziek, maar GEFELICITEERD met je zwangerschap. Met een eventueel griepje, lekker je bed in en slaap het er maar uit....
kan zeker! ik dacht ook ziek te zijn. was rond periode dat veel mensen ziek waren maar die hadden echt allemaal koorts met39 graden. ik had dus dagenlang tussen 37,4 en 38 en voelde me echt beroerd. achteraf begin van zwangerschap geweest!
Hallo. Dat had ik ook! Hoge temperatuur, tegen de 38 graden maar niet noemenswaardige ziek. Een paar dagen later had ik een positieve test. Ik hoop t voor je! Het kan dus heel goed
Ok, bedankt! Buiten hoofdpijn voel ik me niet ziek en heb ik ook geen zwangerschapssymptomen. De digi-test was ook positief vanmorgen, dus hopelijk zit het allemaal wel goed
Gefeliciteerd! Ik had ook verhoging en enorme hoofdpijn. Gelukkig is die hoofdpijn na 2 dagen gezakt. Leek wel migraine ofzo. Fijne zwangerschap!
Gefeliciteerd!! ik had ook vaak hoofdpijn tijdens de zwangerschap en normaal nooit.. de temperatuur altijd iets hoger tijdens zwangerschap paracetamol mag je gebruiken.
Ok bedankt voor jullie reactie! Vandaag gaat het al een stuk beter met de hoofdpijn (m'n temperatuur is ook gezakt naar 37 graden) .