beinvloed de pil de test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door natascha25, 1 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Hallo allemaal.

    Ik had een vraag!! Ik ben sinds zondag gestopt met de pil. Hiervoor voelde ik me toch erg raar. Ik ben af en toe behoorlijk misselijk. Ik heb andere eetgewoontes. (niet behoorlijk afwijkend) mijn reuk is sterker ik ben twee kilo aangekomen. Mijn buik is opgezwollen. Ben af en toe geprikkeld en moe erg moe ... Nou lijken dit natuurlijk enorm op de sympthonen dus ik dacht laat ik voordat ik stop voorde zeker heid even testen en deze was negatief (beetje jammer maar toch ook beter) Maar nou heb ik hier en daar vaag gelezen dat de pil je HCG waarden beinvloeden. Ik ben wel ongesteld geweest. Raar eigenlijk ha ha!! Nouik hoop iemand mij wat duidelijkheid kan geven.

    liefs
     
  2. milou

    milou Niet meer actief

    ben je voordat je stopte met de pil, soms vergeten om hem te slikken??
    en wanneer ben je ongi geweest?? het schijnt dat je, als je de pil slikt, zwanger kunt zijn en toch steeds ongi wordt.....
    en stel dat je zwanger bent, in welk tijdbestek ben je dan 2 kilo aangekomen??
     
  3. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Hi Milou

    Ik m een keer vergeten en dat is zo een drie periode geleden. Maar toen heb ik m alsnog ingenomen en ik wordt dan altijd gelijk ongesteld. De afgelopen twee maanden dus eigenlijk erna ben ik wel ongesteld geweest maar dus ook twee kilo aangekomen. verder is mijn eet hoeveelheid niet veranderd.
     
  4. milou

    milou Niet meer actief

    de kans dat je zwanger bent na 1 keer de pil vergeten is vrij klein. je zou je temp. een paar dagen bij kunnen houden, als je wilt weten waar je in je cyclus nu zit. en verder zou ik het nog even aankijken.
     

Deel Deze Pagina