Temperatuurvraagje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Zuster9203, 25 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Hoi dames,

    Misschien echt een hele domme vraag maar blijft in m'n hoofd dus toch even checken wat jullie er van vinden.

    Gisteren toen ik wakker werd had ik net zoals altijd de thermometer gepakt om te gaan temperaturen maar ik dacht ooh nog even een minuutje m'n ogen dicht. Ik had de thermometer onder de dekens en toen ik na een paar minuten ging temperaturen had ik een temp van 37.2, vond het al wat aan de hoge kant maar oké, verder niet bij stil gestaan.

    Vanmorgen had ik een temp van 36.7, ik schrok van deze temperatuur en het verschil met gister. Dus getest, thermometer onder de dekens even, toen inneens 37.1 en daarna thermometer weer een beetje afkoelen buiten de dekens 36.9. het is behoorlijk koud in onze slaapkamer en de thermometer voelt altijd erg koud aan als ik hem pak smorgens....

    Maar nu de vraag....temp van gister was dus niet accuraat omdat de thermometer al een beetje warm was? En welke temp vandaag aanhouden?
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Op zich moet het niet uitmaken of de thermometer in een koude kamer lag of onder de dekens is opgewarmd.

    Kan je je tempkaartje eens neerzetten hier?

    Je tempt wel rectaal en elke ochtend op dezelfde tijd, direct na het wakker worden?
     
  3. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Dit is tempkaartje dan zonder dat ik iets heb aangepast. Dus gewoon met de hoge temp van gister en de lage temp van vandaag.

    Edit: ik weet dat m'n temperatuur nogal rocky is, heb ik altijd gehad ondanks dat ik keurig volgens de regels temp
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Okay, dus ook elke nacht evenveel slaapuren?

    Ik zou het nu gewoon laten staan zo.
    De hogere temp van gisteren kan komen doordat je al even wakker was toen je tempte, net als de 2e temp van vandaag die hoger uitviel.
    Ik zou alles zo laten staan en vanaf nu echt direct meten als je wakker wordt en niet eerst een paar minuten wachten ;)
     
  5. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Daar doe ik wel m'n best voor, maar ik heb er natuurlijk geen controle over hoe snel ik in slaap val hahaha. Dus zal soms wel is een half uurtje verschillen met elkaar.

    Maar thanks voor de hulp. Ik laat het gewoon staan dan zo en dan zien we wel wat er morgen weer gebeurd :)
     

Deel Deze Pagina