Hoi, Even kort schetsen: Ik temperatuur normaalgezien altijd rond 6u15, behalve in het weekend als ons dochtertje ons wat laat uitslapen kan het al eens later worden. Zoals bijv. zaterdag 8u. Maar ook dan temperatuur ik onmiddellijk bij wakker worden. Zelfs al is het wat later, mijn temp scheelt dan niet zo veel met mijn temp op andere dagen. Zaterdagmorgen was ik er dan ook van overtuigd mijn ei gehad te hebben. Ook omdat dat zou kloppen met het eiwitslijm dat de vorige dagen aanwezig was. Gisteren en vandaag is mijn temp echter weer zo laag. Ik begrijp er niks meer van. Heb ondertussen mijn banner maar al veranderd alsof mijn ei nog moet komen... Hebben jullie enig idee (tempkaartjelink staat onderaan mijn handtekening). Enorm bedankt! Groetjes, Arka
Hoi Arka, Ik denk dat je al je antwoord hebt inmiddels je temp daalt toch ook vlak voor je ovulatie... dus heel duidelijk in dit geval !! Succes Liefs Lotte
FF geeft ook een eisprong aan dus ik denk dat je daarvanuit moet gaan, vooral omdat je zelf ook dat idee hebt. Kijk even wat je temp de komende dagen gaat doen. Ik zet mijn wekker in het weekend ook om 6 uur. Dit is namelijk toch het betrouwbaarste.
Bedankt voor jullie reacties. ONdertussen zou volgen FF mijn ovulatie later gekomen zijn, maar hij schommelt tussen dag 20 en dag 22. Gisteren zo'n dip gehad en vandaag terug hoog. Gisteren ook hele dag pijn in de lies en nu nog steeds. WIl dat dan zeggen dat mijn ei misschien gisteren nog maar pas is geweest? Heb ma en woe een positieve ovutest gehad.... Alweer hartelijk dank voor jullie reacties!!! xxxxxxxxxxx