Tempgoeroe gezocht

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door gekko, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    *proost* geniet ervan, hoor.

wel fijn dat je idd zo snel eventueel al naar de gyn kan, maar anderszijds is het ook wel logisch, want een ongi die ruim 3 maanden dan inmiddels uitblijft is niet niets.

Hier zijn de zenuwen toegeslagen, nog maar een weekkie en dan weet ik meer....ieieiieieieie ik hoop t zo...

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    September ik hoop het ook:D:D:D.... en tot die tijd... adem in.... adem uit... (schijnt dat een mens moet ademen:p)

3. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    hihi!

ik volg wijs je advies op dan maar. haha.

heb je je kaartje nou maar weggehaald? nee joh..
    stel nou dat je alsnog een ei hebt over een paar daagies.. je kan pas ongi worden als je een eisprong hebt gehad, he..

maar goed, kan me ook voorstellen dat je je buik er even vol van hebt.. rottemp :x

4. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja sorry, ik heb ff mijn tempkaart weggehaald

Ik heb een megacyclus zonder eisprong achter de rug, ik weet dat mijn ma en ik voldoende klussen, en in mijn achterhoofd spookt het idee dat er een mogelijkheid is dat het s'morgens tempen mijn cyclus in de war heeft gegooid. (stress ofzo)

Ik probeer het ff zo;)

5. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Gelijk heb je, als het stress oplevert heb je er niets aan. En wie weet... komt er alsnog een ei en vliegen.. euh zwemmen de pietertjes en de ingetjes er goed op af! Ik hou hoop voor je hoor meis!

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou September, de cyclus is echt afgelopen... Ik zit nu in een ontrekkingsbloeding en ga vol goede moed naar een volgende cyclus:D

Met een beetje geluk heb ik rond 1 april een ei;)

7. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    fijn dat er iig een duidelijk signaal is. en inderdaad op naar een nieuwe cyclus die veeeeeel korter mag duren en uiteraard met een knaltest aan zijn eind komt!

hihi 1 april, klinkt als een grapje, zou wel heel tof zijn!

ik had vandaag weer 36.5 :( denk niet dat ik zwanger ben, anders had ik denk ik wel een hogere temp gehad, dus ik wacht mijn tempdip af en de rode rakkers...

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sep Las ik het nou goed in je kaartje??? Ben je op rood???

9. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    neej nog niet, maar dat duurt niet lang meer hooor. ik heb vandaag weer een flinke tempdip gehad, dus zal vandaag of morgen wel ongi worden. ach, volgende ronde maar weer lekker aan het huiswerk, ook geen straf, toch.

10. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom kom je trouwens niet gezellig meekletsen bij de december chicka's... een algemeen forum met kletskouzen;) Heel gezellig

Deel Deze Pagina