raar temp-kaartje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Babbel81, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Dag Dames, ik heb weer een kruis gekregen bij FF,maar heb nog niet zo'n raar kaartje:( gehad, wat vinden jullie ervan?

Alvast bedankt voor de reactie's

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik wordt ook niet veel wijzer van mijn kaartje. En ben er nog niet zo bekend mee.
    Maar jouw kaartje schommelt wel, maar kan er niks van zeggen.

3. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Als ik je kaartjes van 2010 bekijk, dan zie ik daar geen duidelijke dip optreden zo kort na je ovulatie. In je huidige kaartje zie je die wel. Nog even geduldig zijn en nog een paar dagen afwachten wat het verdere verloop is?

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Oke bedankt voor de reactie:) hopelijk is de dip idd een goed teken;)

MM1981, jij ook succes op het wachtbankje!

5. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Hey Babbel,

Zeker spannend... Ik had de laatste 2 altijd een erg constante cyclus van 28 dagen. Nooit de pil gebruikt, mijn man en ik gebruikten condooms. En juist nu dat we voor een kindje gaan, lijkt mijn cyclus enorm in de war geschopt te worden. Eerste poging 29, toen 42. Met name de cyclus van 42 zag er qua temperatuursverloop erg gunstig uit, alleen bleken de tests al continu al negatief. De testjes hadden het bij het rechte eind!

En nu zit ik op dag 30 en de ongesteldheid heeft er blijkbaar weer geen zin in. Misschien moet mijn baarmoeder een beetje wennen aan al die indringers :D

Omdat mijn temperatuur gisteren en eergisteren laag was, dacht ik: Het eind van de cyclus nadert... maar vandaag ging ie weer omhoog.

Ik zag jouw kaartje: Hoe voel jij je? Ik ben heel erg benieuwd wat jouw temperatuur morgen doet.

6. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    :pGoedemorgen MM1981, mooie temp-stijging! Balen dat je cyclus nu in ene keer raar gaat doen:(
    haha vond dat stukje over de indringers wel erg grappig:D vorige ronde had je wel een lf van 16dg ,dat zou ik aanhouden als ik jou was,dus dan heb je nu nog 7dg;) duim dat je temp nu mooi hoog blijft!!
    Bij mij was hij weer 36.7;) dus hetzelfde...heb nu weekendje weg met het werk,dus even goed afleiding:p...kom dinsdag even bij je kaartje gluren ,wat je temp. doet

7. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    hoi Babbel,
    Bedankt voor je aanmoediging!

Ik heb mijn gemiddelden net bekeken:

Mijn ovulatie:
    gemiddeld: 22
    min: 20
    max:26

Luteale Fase
    gemiddeld:11
    min:8
    max:16

Lengte Cyclus
    gemiddeld:30
    min: 28
    max: 42

Ik neig er telkens een beetje naar om de gemiddelden aan te houden. . Stukje ongeduld van me! Elke keer als ik verder was dan het gemiddelde, dan mocht ik van mezelf testen. Hoe lager het gemiddelde hoe beter... dan mag je van jezelf eerder testen, he! :p Alleen hou je wel een beetje een rotgevoel bij de hagelwitte uitslagen.

Ik vind het een goed idee van je: Gewoon die van de vorige keer aanhouden... en dan pas gaan testen.

Veel plezier met je werkuitje! Ik zal ook voor jou duimen! Ik ben erg benieuwd wat jouw verloop is.:cool:

8. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Probeer eens 'zwanger worden' capsules. Die kunnen je een constante cyclus bezorgen.

Bij mij en ook sommige andere meiden van hier, is het een mooi steuntje geweest. ;)

Het is niet duur, je kan het o.a. kopen bij het Etos.

p.s. ik had ook een luteale fase van 10 á 9 dagen.
    Het kan dus echt wel meiden.

Zet 'm op!

9. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Hoi MM1981, goed van je dat je nu toch wat meer geduld hebt!:)
    Zie dat je temp toch nog wat schommelt,maar hij blijft wel boven de cover-line , spannend hoor! hoe voel je je verder?

Zijvandehoek, bedankt voor je tip...heb het al een paar maanden gebruikt, vond het niet zo fijn...me cyclus werd er juist langer van:p
    Effect zal bij mij wel weer anders uitpakken..

Hier temp sinds 2dagen weer goed omhoog, hou wel morgen als NOD aan ( ook beetje gemiddelde:p :D) dus nog maar weer afwachten

Deel Deze Pagina