Cervix en ovulatietesten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MelanieL29, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Bij wie van jullie valt het constateren van Cervixslijm en een positieve ovulatietest samen?

Ben benieuwd. Kan bij mezelf nog niet veel logica ontdekken.

Liefs Melanie

2. Oleole

Oleole Niet meer actief

ben ook benieuwd naar het antwoord! Ook bij mij lijkt dit niet echt gelijk op te gaan wisseld per cyclus een beetje. Begin van week veel draderig slijm maar geen positieve test.

3. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ben daar iik benieuwd naar.. test ook met ovluatie testen en had gisteren draderig afscheiding maar geen positive test.... raar he...
    xxx essi

4. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Bij mij wel, dit is door de gyn vorige week vastgesteld. Op de echo zag hij een rijpe eicel en ook vocht rond BMH en toen hij keek met de eendebek zag hij (en ik quote): prachtig doorzichtig vruchtbaar slijm.

Nu maar hopen dat het zijn vruchten heeft afgeworpen en ik volgende week niet ongesteld word.....

5. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hey,

Ik gebruik ook ov testen en had 2 dagen geleden veel doorzichtig rekbaar slijm en ook geen pos ov test. ov test van gister was al wel iets duidelijker maar niet positief , ga zo weer eens testen.

Vorige maand had ik een positieve test 2 dagen na dat slijm, snap het ook niet goed :rolleyes:

Liefs sancho

6. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    ik heb het andersom geen slijm (niet veel) maar wel pos ov testen.
    dus das ook raar dacht ik maar voel ook dat ik mijn springende ei heb :) .

liefs mopsje

7. esmay

esmay Actief lid

25 okt 2006
    184
    0
    0
    Hoi!
    Ja herken het wel..ben nu 2 maanden bezig met ovulatietesten...avond voor de eerstvolgende test had ik heel veel dradig slijm en s ochtend gaf de ovulatietest een smiley aan!(dag daarvoor nog niet)
    Deze maand ook weer maar minder slijm..
    Heb wel regelmatige cyclus van 28 dagen en eisprong rond 13e/14e dag.

Groetjes Es

8. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Raar hoor vrouwenlichaam. Nu heb ik voor het eerst het idee gehad dat mijn cervix en de + ovulatietest tegelijkertijd was.

Nou ja...

Zoals meerdere dames schrijven had ook ik geen 100% positieve ovulatietest. Was nog net iets lichter dan de controlestreep. Donderdag heel licht, vrijdag een stuk donkerder en zaterdag nog iets donkerder dan donderdag. Gisteren zo goed als geen streepje meer. Dan kan ik er toch vanuitgaan dat mijn ei geweest is?

Mijn cervix klopte wel.

Nu klopt er van mijn temperatuur echter weer niets.

zaterdag 36,5, zondag 36,7 maar vandaag weer 36,6?

We wachten wel weer af. Blijf wel benieuwd naar jullie reacties en bij wie het cervix nu wel of niet overeenkomt met een ovulatietest.

Good luck!

9. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    zo zien ze er bij mij uit.....
    ik weet het ook niet. ene keer licht andere keer weer wat donkerder.[/img]http://img168.imageshack.us/img168/4162/naamloos2tv2.jpg

10. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    [/img]http://img168.imageshack.us/img168/4162/naamloos2tv2.jpg

11. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    kan nog niet op je kaartje klikken?

12. Oleole

Oleole Niet meer actief

ik gebruik de zelfde testen als op de foto maar ik krijg wel 2 duidelijk even donkere streepjes. De andere dagen meestal een lichte en een donkeren! Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze testen iets minder vind(bestel ze online in Amerika) dan de testen die ik via die site kreeg. Die waren wel wat duidelijker.

Deel Deze Pagina