tempkaart na curretage

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Desstiiny, 13 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Ha meiden,

Na mijn curretage (5 weken geleden) heb ik het tempen weer opgepakt. Normaal kan ik mn kaartjes goed aflezen, maar deze keer ben ik er niet zeker van.
    Nou zou ik graag jullie mening willen hebben over mijn kaartje, want is er nou wel of geen ei geweest?

kleine toelichting:

dag 1 = dag van curretage
    dag 1 t/m 16 = bloed/bruinverlies gehad
    dag 25 en 26= niet getempt
    dag 27 en 28= hoge temp door virusje/griepje
    dag 34,35,36= vruchtbaar slijm (teminste zo lijkt het..)

Het gekke aan dit verhaal? >...mijn temp is aan het stijgen en normaal gesproken is hij alleen zo hoog nadat mijn eisprong is geweest! eerder daarvoor zie je dat mijn temp netjes 36.6 is en dat is voor mij normaal! Tijdens mijn zwangerschap zat mijn temp namelijk rond de 37 graden.

Zou mijn lichaam nog van slag kunnen zijn of is er een eisprong geweest rond dag 25 t/m 28 ;)

2. cbertens

cbertens Actief lid

10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Na mijn curettage was mijn cyclus aardig gelijk (3 dagen langer). Ik ben pas 3 maanden na mijn curettage gaan tempen. Afgelopen augustus heb ik een miskraam via medicatie gehad en daar heb ik wel een tempkaartje van. Ook hier was mijn cyclus een paar dagen langer (4 dagen). Alleen hier was mijn LF korter dan normaal. Mijn eisprong was wel iets later.

Maar ik denk dat dit per persoon verschilt en ook hoe lang je zwanger was.

Ik hoop voor je dat jouw eisprong geweest is en dat je snel weer een positieve test in handen hebt.

Gr.
    Caroline

3. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik denk dat je ei in november rond dag 24 was, maar ik weet het niet zeker. Er ontbreken ook wat teveel gegevens denk ik.

Ik ben na mijn curettage een maand aan de pil gegaan (achteraf stom; lag de cyclus nog een maand langer plat) en ben daarna gaan tempen. Mijn ei kwam toen een week later dan normaal. Na de MA met cytotec ben ik direct door gaan tempen (en heb ik geen pil genomen) en toen was mijn eisprong een paar dagen later dan normaal.

Hoop dat je lichaam snel weer op orde is en dat het mag gaan lukken. Hoop houden hoor, niet opgeven. :D Het kan! Kijk maar naar mij. ;)

Deel Deze Pagina