Hallo dames, Ik ben ook aan het tempen geslagen en zit toch met een vraag. Ik heb een zeer wisselende cyclus. Nu toont mijn kaart aan dat mijn temp in een aantal dagen van 36,8 naar 36,6 is gegaan en hier 3 dagen is blijven hangen en nu ineens naar 36,9 (zit nu op dag 14). Maar ik heb lange en korte cyclussen, is dat dan een tekenen dat ik nu mijn eisprong heb gehad, of hoeft dit niet? dit is het enige wat ik niet snap. bij sommige gaat hij de hele cylcus op en neer, wat betekent dat? niet dat dat bij mij is, althans nog niet. en kan het kwaad dat ik soms 30minuten verschil heb met tempen. ik probeer iedere ochtend om 6.30 uur, maar heel soms is het pas 7.00 uur ik lig dan nog in bed. groetjusss
Kan je je kaartje niet bijvoegen? Dan is er meer zicht op wat je temp doet. In principe zal FF je ei gaan aangeven als je deze gehad hebt, maar zoals gezegd misschien voor de duidelijkheid even je kaartje bijvoegen. Op hetzelfde tijdstip tempen is wel belangrijk, een keer een half uurtje verschil is niet erg.
FF = Fertility Friend. Hier houden de meeste meiden hun temp kaart in bij. FF is een ontzettend fijn programma.
In FF kan je inderdaad je temperatuur bij houden, maar ook je slijm en stand van bmm en kwaaltjes die je voelt. Je krijgt dan een mooie grafiek te zien en FF geeft ook aan wanneer je eisprong was. Je moet je wel eerst even aanmelden. Als je dat gedaan hebt kan je via het kopje share de link van je kaartje bijvoegen in je handtekening of bericht.
Super site... ze zoeken zelfs voor mij wanneer de eisprong is, in dit geval natuurlijk niet, maar goed schilt mij veel gis werk dank je...
Kan iemand me over die kaart nog een paar dingen uitleggen. Wat betekent: N/A En kan het ondanks dat de kaart geen ovulatie kan herkennen het toch zijn dat je een ovulatie hebt? Of is dit wishfull thinking
N/A betekent dat er niks ingevuld is. Dus je laat de bijzonderheden leeg. Op de site van FF heb je in het menu ook share. Als je daarop klikt kan je de link van je kaartje invoegen. Ongeveer zoals je deed hierboven. Ik weet nu even niet wat daar fout is gegaan.
Je vraag over de ovulatie kan iemand anders misschien beter antwoord geven. Ik ben ook nog niet zo lang bezig. Anders kom je ook kijken bij algemene temoeratuutskaartjes topic nr 5. Een hoop lieve meiden met een hoop ervaring.