Hoi dames, Sorry voor mijn vragen hier maar ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Is een innestelingsdip noodzakelijk bij een zwangerschap? Bij de zw van mijn dochter heb ik 1 x een daling gehad na de eisprong en daarna een hogere temp. Toen was ik zwanger. Nu heb ik normaal een cyclus van 27/28 dagen. Eisprong is op cd 18 geweest vermoedelijk en zit nu op dag 27. Mijn temp blijft nog mooi hoog maar denk dat ik toch moet wachten met testen tot dag 14 na de ovulatie? Hier mijn kaartje My Ovulation Chart || Ovulation Tracker
Nee hoor niet noodzakelijk. Kan ook zijn dat je hem wel hebt gehad, maar dat je hem niet gevangen hebt, omdat die toen alweer voorbij was.
Dankje!! mijn mama app zegt trouwens dat mijn eisprong pas op dag 19 was. Temp blijft hoog en enorm trekkend gevoel in onderbuik. Ik heb heel stom 8/9 in de loop van de morgen getest zonder ochtendurine en omo wit. Kan het nog? Er had dan toch wel een klein streepje moeten staan? Omdat ik eigenlijk net begonnen ben met ovu testen weet ik niet hoelang mijn lf is. Bij mijn dochter had ik op 14 dpo een knaller daarvoor niet getest.