Mag ik hier een vraag stellen?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door elsa, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    Hoi,

Ik ben al een tijdje bezig met ovu testen en sinds kort ook aan het tempen. Duidelijke eisprong, dan gaat mijn temp omhoog van ongeveeer 36.5 naar 36.9, nu is hij op dpo 8 doorgeschoten naar 37.2/37.4 en nu op dpo 11 teruggezakt naar 36.9. ik heb een cyclus van ongeveer 27 dagen dus nog ongeveer een week tot mijn NOD. Betekent deze daling dan ook dat ik niet zwanger kan zijn of is dit nog steeds hoog genoeg om wel zwanger te zijn maar moet hij niet verder zakken? Sorry voor deze wellicht onnozele vraag, maar ik stel hem toch maar even ;).

Bij mijn eerste ging het allemaal redelijk vlotjes vandaar dat ik nog niet echt thuis ben in deze materie.....

Groetjes!

2. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Ip is 14 dagen na je ei je NOD. Waarschijnlijk heb je dus vroeger je ei gehad. Maar de LF kan natuurlijk een paar dagen korter of langer zijn per persoon.

een dip op 11 DPO kan een innestellingsdip zijn, maar kan ook betekenen dat je ongi gaat worden...

Ik hoop voor je dat het een mooie innestellingsdip is (hoewel hij wel wat laat is.. maar het kan wel).

Vul je je temp ook in op FF, zo ja.. dan is het makkelijk om hier een link te zetten.. Kunnen wij ff meekijken...

3. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    Dankjewel voor je snelle reactie!

Het zou nl. nog een beetje vroeg zijn om al ongesteld te worden, ik heb mijn ei inderdaad eerder gehad, rond dag 12. Dus nu ongesteld worden is wel erg vroeg, maar ik vind deze daling ook wel best flink.

Maar goed, gissen naar het onbekende als ik inderdaad niet op ff mijn temperatuur bijhoud.

Ik zal het volgende maand doen, dan kunnen jullie meekijken! Wacht het maar gewoon ff af (nou ja, gewoon, vind het elke maand weer TE spanndend).

Doei!

Deel Deze Pagina