Hallo, Ik snap er niets meer van. Ben nu voor het eerst aan het tempen in combinatie met ovulatietesten. Ik had vanaf woensdag vruchtbaar slijm tot en met gistermiddag, gisteravond niets meer, ook last van mijn onderbuik gistermiddag. Vrijdagmiddag nog een negatieve ovutest en vrijdagavond postiitief, zaterdag en zondagmiddag (rond 12 u)ook positief en gisteravond negatief (had even extra getest omdat ik geen vruchtbaar slijm meer had en mijn bmm ook harder aanvoelde) Nu teste ik net om 10 uur en weer knal positief (alle positievetesten zijn teststrepen feller dan controlestreep dus echt wel knal) Nu was mijn temperatuur vanmorgen ook niet omhoog. Zou mijn ei dan toch niet geweest zijn (voor mijn gevoel toch gistermiddag/avond )
Hoi, Gezien je temp is inderdaad je eisprong nog niet geweest. Het kan zijn dat je eitje uiteindelijk toch niet gesprongen is bij je vorige LH piek en dat nu alsnog wil gaan doen. Helaas nog eventjes afwachten dus.
Hmm heb net nog een test gedaan en was nog wel een duidelijke streep maar nu minder fel als controle streep. Zou ik dan net mijn ei gehad hebben? En ik heb gisteravond geklust, zou dat voldoende zijn of vanavond nog een keer of heeft dat na eisprong geen zin. En tja om de dag was toch beter... lastig hoor haha
het kan ook dat je ei wel al geweest is maar je pas morgen de stijging waarneemt van je temp. dat heb ik zelf deze ronde ook
Oh ja ik zie het... even morgen afwachten dan, bedakt voor jullie info, is mijn eerste temp ronde en tja als je dan ineens 3 dagen een positieve ovulatietest hebt is dat best raar!
het kan echt hoor meid.. want als je ei bijvoorbeeld vannacht is gesprongen kan het dat de progesteron vanochtend nog niet voor de stijging heeft gezorgd.. ik sta nu dus volgens m,n temp op 3 dpo.. maar ik ken de signalen die ik altijd na m,n ei heb.. en daardoor weet ik dat ik op 4 dpo zit.