wat voor verschijnsel is dit???

Discussion in 'Zwanger worden' started by mj24, Jul 12, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    Beetje raar misschien, maar heb erg veel jeuk aan mijn tepel, is dit ook een ontpillingsverschijnsel, ongi verschijnsel, zwangerschapsverschijnsel, of kan het alle drie.. Is erg irritant, vooral op je werk. :(

2. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Kan me herinneren dat ik dat ook weleens heb gehad, maar weet eigenlijk niet meer of dit was dat ik zwanger was. Het kan ook zijn dat je allergisch reageert op nieuw wasmiddel, nieuwe bh, of dat je tepel wat droog is (misschien helpt wat vaseline tegen de jeuk) Of het een zw. verschijnsel is durf ik je niet te zeggen...

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    het gekke is dat het zeg maar van binnen jeukt. maar idd, misscien door het warme weer ofzo

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Ik heb dat ook.. maar goed, vorige maand had ik het ook opeens en zelfs al voor de eisprong deze maand dus ga er bij mezelf maar vanuit dat het geen verschijnsel is.

Maar als je borsten gaan groeien ivm zwangerschap kun je wel jeukende tepels krijgen en/of steekjes in je borsten.

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    heb idd ook steken, vooral 's avonds als ik ga slapen. maar geen beurs gevoel ofzo, wat je vaak hoort

6. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    jeukende tepels heb ik niet, maar af en toe wel een brandend gevoel aan mijn tepels??...
    Weet ook niet als jeukend of brandend gevoel een verschijnsel is..

fay

7. Hope

Hope Fanatiek lid

Mar 1, 2006
    3,100
    0
    0
    Ik had tijdens mijn ( helaas korte) zwangerschap ook last van jeukende borsten en tepels.
    Nu heb ik daar de laatste dagen ook weer last van, maar weet niet of het door de cyclus komt die overhoop ligt of dat ik misschien zwanger ben.
    Alhoewel dat laatste denk ik niet.
    Vanmorgen getest en negatief.

8. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    ik heb nu ook al een tijdje jeukende borsten en tepels! dus wie weet

Share This Page