Hallo allemaal, Ik heb al een tijdje dat ik me afvraag of het normaal is dat ik zo om de paar maanden heftige menstruatiepijn heb. Het begint bij de 1e dag van de menstruatie en dan moet ik echt een paar paracetemolletjes slikken en dan is na een paar uur weer over. Vreemd genoeg heb ik niet elke maand wat zou dat betekenen. Weet iemand van julie dat? Ik heb het 1 keer gehad dat ik dacht dat ik direct ongi zou worden maar dat kwam niet en toen was het een paar dagen later weer zo heftig en toen werd ik uiteindelijk toch ongi. Elke maand heb ik rond de eisprong last van mijn borsten en dat houd pas op wanneer ik ongi word. Ik ben benieuwd of iemand dat heeft. Heel wat vraagjes maar goed nu ik toch eenmaal aan het schrijven ben.. Wij zijn vanaf augustus 2003 bezig om zwanger te worden. Ik loop bij het ziekenhuis maar tot nu toe niks wat wijst op dat het niet mag lukken. Wat een geduld moeten we toch hebben Maandag hebben we een intake gesprek bij een prive kliniek voor een second opinion. Groetjes Gijs
Op je eerste vraag kan ik je helaas geen antwoord geven. Wat betreft je borsten dat heb ik bij meerdere vrouwen op dit forum gelezen. Dus je hoeft je hier geen zorgen over te maken. Daarnaast vind ik het heel goed dat jullie nu een second opinion laten uitvoeren. Ik vind het idd wel erg lang om zwanger te worden, zonder dat er een duidelijke oorzaak te vinden is waar het aan ligt. Ik hoop dat jullie gauw wat meer weten en veel succes met zwanger worden meis.
Beste Gijs, Ik heb dat ook zo gaat het maanden goed en zo moet ik krom liggen van de pijn. Hebt het wel is aan de dokter gevraagt en die zei er verder ook niks over te weten dat het normaal is de ene maand heb je meer klachten dan de andere. Ik moet zeggen heb het ook alweer in geen maanden gehad dus ben bang dat ik in augustus weer krom mag liggen van de pijn. Maar mocht jij iets wijzer zijn geworden dan hoor ik het wel he? Groetjes Lover
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Altijd leuk om te horen dat er weer nieuwe burgers is aantocht zijn. Ik hoop dat je een goeie zwangerschap zult hebben. Het zal er allemaal wel bij horen die menstruatiepijnen en pijnlijke borsten, op dat gebied werkt het allemaal wel, haha. Dank je wel voor je reactie. Ik laat nog even weten wat er maandag uitkomt. Hopelijk blijft deze maand de ongi uit en zal ik ook net als jij een gelukkige mama worden. Groetjes Gijs
Heel erg vervelend voor jou dat jij het zelfde hebt, voor mij een "geruststelling" dat er meerder mensen met dit vervelende rond lopen. Het zal er allemaal wel bij horen. Ik zit nu dit berichtje te schrijven maar nu weet ik niet of jij zwanger bent.. Ik hoop het wel voor je. Ik zal zo direct even beter kijken naar je profiel. Ik laat je weten wat er uitkomt aanstaande maandag. Bedankt voor je reactie. Groetjes Gijs
Hoi, Ik herken het wel om de paar maanden heftiger of meer pijn dan anders. Kan te maken hebben met baarmoederslijmvlies wat los laat. Kan ook met je hormoonspiegel te maken hebben. Ik denk niet dat het iets belangrijks is, zolang het niet gepaard gaat met flink meer bloedverlies.
Hai, Ik heb gelukkig geen extreem bloedverlies, het zal inderdaad wel zoiets zijn wat jij noemt. Heel fijn, jullie reacties. Dank je wel. Groetjes Gijs