Ik snap er niks van... Jullie misschien? Heb ik mijn ei al gehad? Ik dacht van wel.... Maar het is niet overzichtelijk he hahaha.
Op basis van dat kaartje lijkt het erop dat je ei niet is geweest. Hoe temp je? Iedere dag op de zelfde tijd gelijk als je wakker bent? hoe lang is normaal je cyclus?
Ja iedere ochtend direct na het wakker worden, voor het uit bed gaan (7 uur). Maar de 18e heb ik enorme rugpijn gehad, ik kon bijna niet gaan of staan. Dacht toen echt mijn ei te hebben gehad..
Ben je net van de pil af? "probleem" is een beetje dat als je je ei hebt gehad, moet je temperatuur daarna hoger zijn als voor je ei, en dat is niet het geval bij jou, integendeel, je gaat zelfs naar beneden. Als je net van de pil af bent, zou het gewoon kunnen dat je aan het ontpillen bent en je cyclus zich even moet hervinden ...
Ik ben bang voor mijn cyclus. Vroeger ( 9 jaar geleden) was ik altijd iedere 2 (!) maanden ongesteld, niet iedere maand dus.... dus daar ben ik nu wel een beetje bang voor.
Maak net toch iets raars mee... mijn afscheiding was daarnet gewoon een sliert! Sorry hoor meiden, voor de ranzige details hahaha. Maar kan dit betekenen dat er een ei komt?
Ja dat kan ja. Als het doorzichtig is en je kan er slierten van trekken, dan is dat Eggwhite. Vul dat in op FF en je zal zien dat ie vruchtbaar aangeeft. Veel plezier
Heb het gevonden, heb toh eggwhite ingevuld, want het was wel net eiwit... Het was echt wit, en niet doorzichtig zeg maar.
Oja, kan het zijn dat mijn temp zo wisselt omdat ik er iedere nacht uit moet om te plassen? Dat is meestal tussen 04u en 06u.
Ja dat kan volgens mij ook wel daardoor komen.. Hoelaat temp je 's morgens dan? Je moet niet je bed uit gaan namelijk...
Ik temp om 7u... en iedere nacht moet ik plassen, tussen 04u en 06u dus dan ben ik er wel even uit geweest..
Nee daar komt het denk niet door. Ik ga ook altijd rond 5 uur nog even plassen en mijn temp schommelt niet. Temp je wel rectaal dan? En eiwit is doorzichtig he Was het niet toevallig nog wat mannenpap? En wat deed je temp vandaag?
Vandaag weer getempt, met andere temp (2 cijfers achter de komma). 36,57.... dus nog geen ei gehad... ;( zit ik straks op een cyclus van 60 dagen ofzo...
Er staat dat je in de 1e ronde bent. Is dat ook de eerste ronde na de pil? Want dan kan het heel goed dat je cyclus nog op gang moet komen. Kan wel een halfjaar duren, volgens mij... Succes!
Niet midden in een cyclus van thermometer veranderen he Das niet verstandig. Je kan idd een hele lange cyclus krijgen omdat je aan het ontpillen bent. Het kan ook dat je helemaal geen ei krijgt deze ronde wat ook vaak voorkomt. Misschien wordt je deze week dus wel ineens ongi. Probeer je dus nog niet teveel zorgen te maken, dat werkt alleen maar tegen! Ik ga duimen dat je ei snel komt
Nou mijn temp blijft laag. Net mijn allereerste ovu test gedaan. Er waren duidelijk 2 strepen, maar de teststreep bleef lichter als de controlestreep en dus negatief. maar ei komt er aan dan hoop ik... (sensitest).