Zou het?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Babke, 26 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik heb na een retelange cyclus eindelijk op 6 juli een afspraak bij de gynaecoloog. Maar als je nu dus naar mijn kaartje kijkt, zou je bijna denken dat het toch alsnog uit zichzelf goedkomt. Wat denken jullie?

Ik heb eerlijk gezegd niet veel hoop. Ik heb in maart ( is door de lengte al van mijn kaartje afgevallen :$) ook een periode met eiwit gehad e.d. Al had ik toen niet zo'n dip als zondag. Ook heb ik tot nu toe steeds een eisprong gehad bij 36,6 en dit was veel lager. Maar toch. Ik vind het wel geinig om erover te speculeren. Dus wie durft zich aan een uitspraak te wagen? :D

Oh ja, en als het nu wel zo is, wie zou er 6 juli dan wel of toch niet meer gaan? Als ik mijn eisprong nu heb gehad en ik ben niet zwanger ben ik precies dan ongesteld. (handig)

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Het lijkt er wel op... Maar komende dagen nog even afwachten wat je temp gaat doen. Zo'n lange cyclus is toch sowieso een reden om naar de gyn te gaan? Ik zou denk ik wel gewoon gaan.

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Het kan je ei zijn geweest, maar je hebt al vaker een dip gehad dus zal je temp morgen echt goed omhoog moeten gaan en blijven. Dus even afwachten nog.

En ei of niet, altijd je afspraak laten staan!!!

4. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Het is echt heel goed mogelijk dat je ei nu toch geweest is. Wat de rest ook al zegt, even afwachten wat je temp morgen gaat doen. Naar de gyn zal ik zeker gaan, hopelijk hersteld je lichaam weer terug naar hoe het was maar het kan net zo goed dat er weer een langere aankomt en dan ben je er in ieder geval al geweest. Ben je dan precies zwanger, zou ik denk ik niet gaan want dan heeft het weinig zin om over je cyclus te praten.

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik denk dat hij toch nog niet geweest is. Ik had net toch weer vruchtbaar slijm en nu heb ik krampen in mijn onderbuik.
    Dat heb ik meestal allemaal voor de eisprong. Ook maakte tot nu toe mijn temp. altijd eerst een sprongetje voor hij daalde. Dus we klussen gewoon nog maar door tot aan de gyn :D

6. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    ik duime voor je babke :)

7. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    ik denk van niet... vanwege dat je slijm vruchtbaar blijft.

8. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Dan is het doorgaan met klussen inderdaad een hele goede optie. Als je ei nog niet geweest is, komt ie er hopelijk wel snel aan! Voel je altijd je eisprong? Want dan zijn die krampen wel een goed teken.

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Tot nu toe heb ik hem op 1x na altijd gevoeld. Het hoeft dus niet.

10. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Het ziet er wel hoopvol uit! Maar heb ook je temp al een hele tijd gevolgd, ik weet ong nog hoe die er in het begin uit zag. Het leek er wel een aantal keren op dat je ei zou komen.
    Ik zou in ieder geval doorklussen tot je zeker weet of je ei geweest is. Enne die afspraak bij de gyn zou ik wel heen gaan.

11. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Ik zie een positieve ovutest op je kaartje staan, het ziet er dus echt uit alsof je eisprong eraan komt! Erg fijn!

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Een smiley!!!

Ik weet het, ik heb ze vaker gehad. En ook nu was hij (nog) niet zo heftig, maar toch denk ik dat het nu menens is. Alles klopt! De temp op 36,6, kramp, slijm en het sperma liep gisteren niet terug. Dat is alleen tijdens mijn vruchtbare dagen. Ohh ik duim zo hard!

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Zie nu je berichtje pas. Ja dus, goed gezien!

14. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Wat goed Babke! Hopelijk leiden al je symptomen en deze posi ovutest nu eindelijk naar wel een ei!

15. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    duim,duim,duim!! ik hoop het zo voor je!!

16. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Nou meis ik duim voor je! Maar het klinkt inderdaad goed!!! Hopen dat nu dat ei eens goed door gaat zetten de goede kant op. Want je loopt als zo giga lang te tobben.

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ben ook wel benieuwd of ie nu eindelijk komt. Ook ik duim mee!

18. Yris

Yris Niet meer actief

Lijkt me idd, dat je eitje er nu aan zit te komen.. en hopelijk gelijk een bevrucht eitje :) daar ga ik voor duimen!!

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Wat zijn jullie allemaal lief! Dikke knuffel.

20. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaa! Ik duim zo hard voor je meis!! Ik zag net ook de mooie positieve ovutest in je kaartje staan, werd er gewoon blij van! Ik hoop dat je eitje nu springt en dat die afspraak niet meer nodig is omdat je zwanger bent straks!

Deel Deze Pagina