Hallo allemaal, Ik vind het erg leuk om al die zwangerschaps tempkaartjes te zien, maar ik denk dat er veel meiden ook benieuwd zijn hoe je het kunt herkennen dat het NIET raak is... (ik wel namelijk!) en die kan ik niet echt ergens terug vinden.... Natuurlijk wil je daar liever niet mee showen, maar toch... het kan erg fijn zijn voor meiden die net beginnen! Dus willen jullie je kaartje hier dan plaatsen, zodat beginners door ook door kunnen kijken?! ((ik weet niet of deze topic er al is ergens, maar kon hem niet vinden zo ver ik keek... als er al een is dan hoor ik dit graag, en dan kan deze gesloten worden.))
Het probleem is dat je niet kan zien of je wel of niet zwanger ben. Ik heb zulke mooie kaartjes gehad, maar werd toch gewoon ongesteld. En de maand dat FF twijfelde of ik wel een eisprong had bleek ik zwanger.... Pas als temp na je NOD nog hoog is kan je er misschien iets van zeggen. Succes!
Ik ben het wel eens met Liesben. Tempkaartjes waarbij het niet raak was, zijn zo verschillend en nietszeggend... Het enige wat ze gemeen hebben is dat de temp op het eind omlaag gaat... Maar als je wilt, mag je de mijne wel zien hoor. Zie 2b9f1b Ovulation Charts (tweede kaartje).
Kijk anderers gewoon op FF. Geef daar in de Chart Gallery een zoekopdracht. Dan kun je selecteren zwanger/niet zwanger en ontelbare andere verschijnselen. Dan krijg je 200 kaartjes, een stuk of 6 per pagina.