fertility friends

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door sofie28, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hallo,
    zou mij willen aanmelden/registreren bij ff,maar het lukt niet!
    wie kan mij zeggen hoe dat moet?

alvast bedankt!

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Als je even op mijn kaartje klikt in de banner, dan kom je op een overzichtspagina, vandaaruit kun je klikken op join now-free rechts boven mijn kaartje.

De rest wijst zich vanzelf uit, al is het wel in het engels. Als je een smartphone hebt kun je ook de app downloaden. Zodra je aangemeld bent op de website is de app misschien makkelijker.

3. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hm heb ik al geprobeerd,maar het lukt niet.

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    raar, kom je dan niet op een site waar je een inlognaam en wachtwoord kunt keizen?

5. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    jawel,maar krijg daarna dit:

Unfortunately your request for membership could not be processed favorably at this time.
    If you have a friend who is already a member you may want to ask her to invite you using the FertilityFriend.com's referral program.

NOTE: This is not an error, please consult Membership Policy for more information. In addition please review the following important notes:

If you have lost your password or if you never received it, please use our Lost Password form to retrieve your login information. Make sure to verify your SPAM/Junk mail setting before doing so to ensure that our email will not be incorrectly deleted.
    If you have lost your password and have also changed email address since you registered, please use our Change Email form to retrieve your login information. Scroll down on the form to see the provision for lost password.
    Please do not try to submit multiple requests as this will prevent you from getting and/or keeping a membership. We only allow one membership per person and per computer.
    Note that both our Charting and Pregnancy sites use the same login information, you only need one account.
    Thank you in advance for your understanding
    FertilityFriend.com

Back To Fertility Friend TTC

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @sofie Ik wil je wel uitnodigen vanuit mijn account, maar dan heb ik je emailadres nodig. PB me maar.

7. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    bouwjaar:gelukt !dankjewel!

nu heb ik een kaartje aangemaakt,maar hoe zet je de temp oplopend in plaats van aflopend?

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi, maak even een link aan voor je kaartje dan kunnen we meekijken. Ga naar sharing en kies get code. Dan krijg je een link en kunnen we mee kijken wat je bedoelt.

9. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hhmm van mijn kaartje zal je nog niet veel kunnen opmaken!
    heb 21 mei een vmk gehad en ben nu aan het tempen om te kijken wanneer ik eventueel een eisprong zou kunnen hebben,maar denk dat ik hem al heb gehad...
    ben al wel 11 dagen overtijd,mijn nod was 18 juni.

3dda9f Ovulation charts on FertilityFriend.com

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Je temp is wel hoog ja. Ook koorts gehad?

11. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    nee,nooit koorts gehad...

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Die van 18 juni klopt die, geen typfout? Tja idd hoge temp, ik heb gelukkig geen ervaring met een vmk, zwanger worden lukt nog niet eens, dus ik zou niet weten hoe het dan qua temp zit.
    Nou wordt hier en daar beweerd dat een vrouw na een (v)mk nog extra vruchtbaar is, dus als dat waar is zou het ook niet heel raar zijn als je meteen weer zwanger raakt.

13. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    bouwjaar:ja daar heb ik ook al van gehoord!
    maar gisteren had ik 1 drupje rozeverlies wat s'avonds helemaal gedaan was en deze ochtend een veegje bruin,dus ofwel komt ongi of misschien een innesteling?
    ach ja het enige wat ik kan doen is afwachten...

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ja idd, maar wachten is wel stom. Maar goed het hele zwangerschapsgebeuren is een wacht proces

15. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    even een vraagje:
    kan ik een vroegere eisprong hebben gehad?
    heb vanaf dag 7 wat kramp -ei-achtig gevoel ?

en hoe kan ik mijn kaartje 'verkorten'? hij moet eigenlijk op 28 dagen staan

Deel Deze Pagina