bijna 37 jaar net een miskraam gehad heel weinig kans

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tamara36, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamara36

    tamara36 Lid

    6 sep 2007
    12
    0
    0
    de dokter zei dat ik heel weinig kans heb om zwanger te worden omdat ik niet zoveel eicel meer heb wat denken julli ik heb 6 iui en 2 ivf achter de rug zou ik nog zwanger kunnen worden :(:
     
  2. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He tamara,

    Ik denk dat alles mogelijk is!
    Ookal heb je maar weinig eicellen.
    Ikzelf ben 23 en heb (hoop ik) genoeg eicellen maar er moet maar net 1 zaadje zijn die dat ene eitje bevrucht.
    Dus misschien dat de kansen bij jou iets minder zijn maar ik denk dat er zeker wel kans is!

    Heel veel succes!

    Liefs Farfan
     
  3. Hartje1

    Hartje1 Bekend lid

    7 okt 2006
    894
    0
    0
    Hoi Tamara,
    Pfff... jij hebt geen makkelijk bericht van de dokter gehad zeg. Maar hij zei toch niet dat het helemaal onmogelijk was? Je weet maar nooit, al is het maar weinig kans, het hoeft maar één keer goed te gaan.
    Moed houden meis!

    dikke knuffel
    Hartje1
     
  4. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ik kan je maar 1 tip geven en dat is probeer te ontspannen, dat moet je als je zwanger bent, maar ook zeker als je nog niet zwanger bent. Maar de kans dat het dan lukt wordt ook al groter. En alles kan mijn tante heeft met 40 en met 45 nog een kind gekregen. En het is precies zoals farfan zegt.
    En jij hebt ook bewijs geleverd ook al is dat geeindigd in een MK. Dus het is bij jou ook mogelijk.

    xxx Joyce Heel veel succes.
     
  5. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.024
    414
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Meid de moed niet opgeven. 37 is nog geen extreem oude leeftijd om een kindje te krijgen en de aanhouder wint.

    Veel succes.
     
  6. Wizzle

    Wizzle Lid

    31 jul 2007
    33
    0
    0
    Knap van de dokter dat hij kon zien dat je nog maar weinig eicellen hebt.
    Wist niet eens dat dat kon :confused:

    Beetje rare dokter trouwens om dat te zeggen. Elke eicel geeft een kans
     
  7. Chelleke

    Chelleke Fanatiek lid

    27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Mijn schoonzus was 40 toen ze weer zwanger raakte na 3 miskramen, ik denk dat het nog best mogelijk is hoor
     
  8. Miss Daantje

    Miss Daantje Bekend lid

    3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Tjonge jonge zeg! die arts verdient zeker geen schoonheidsprijs voor tact en diplomatiek! Als er verder niets speciaals is gevonden heb je volgens mij nog een flink aantal jaren voor de boeg hoor meis! Kop op! ;)

    Liefs, Daantje
     
  9. Niet meer actief

    Tamara

    Moed houden en hoop meis ikzelf ben 43 en bij mijn eicel onderzoek had ik er nog genoeg om zwanger te worden ooit

    een vriendin van mij word 44 en is net bevallen van een tweeling een andere vriendin is ook 43 en is zwanger dus alles is mogelijk ook al heb je weinig eicellen duurt alleen wat langer allemaal
    dat zei de gyn tegen ons namelijk

    anders hadden ze me geeneens geholpen als het onmogelijk was geweest
    dus kop op meis ook jij raakt zwanger alleen duurt ff ietsjes langer

    liefs kaley
     
  10. tamara36

    tamara36 Lid

    6 sep 2007
    12
    0
    0
    hoi meisjes bedankt van jullie aandachat aan mijn vraag of onderwerp ik heb de moed gekregen hartstike lief ik ben nieuwe op deze site ik heb het via google gevonden heel mooi site met lieve mensen
     

Deel Deze Pagina