Is dit raar?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tycuna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    #1 Tycuna, 8 dec 2010
    Laatst bewerkt: 8 dec 2010
    Wie kan me gerust stellen?

Ik ben op 22 oktober voo rhet laatst ongesteld geweest.
    Op 20/21 november had ik een positieve ovu test.
    Ook had ik meer slijm en gevoelige tepels.

Eigenlijk dacht ik rond 5 dec mn NOD te hebben. (14 dagen na ei)

Op 5 dec. heb ik een zw.test gedaan.... negatief. Nu vandaag weer, dus 8 dec. Helaas weer negatief.

Mn vriend zei vanmorgen in een opwelling 'je ei is toch niet blijven hangen?' ..... mmm.... dus een ovu test gedaan. Wat denk je.... positief!!!

Ik heb buikpijn en ben met vlagen misselijk.....
    Is dit raar?

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Het kan zijn dat je een hele lange cyclus hebt. Misschien handig om dat een beetje bij te gaan houden. Ben je net gestopt met de pil, daar kan het ook aan liggen, buikpijn en misselijkheid ook, duurde bij mij zo'n 3 cyclussen.

3. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoi hoi,

Op zich is het wel vreemd dat je 2x een posi ovutest hebt met zo`n tijd ertussen. Ik weet dat ovutesten ook kunnen reageren op HCG.

Wat voor test hebt je gebruikt? Sommige zw testen hebben een hogere dosis HCG nodig voordat ze het kunnen meten. De testen van Kruidvat 2 voor € 5,- zijn betrouwbaar en kunnen al in een vroeg stadium positief zijn.

Ik zou denk ik over een dag of 2 nog eens testen. Als die negatief is en je wordt ook niet ongesteld, zou ik de dokter even bellen voor een boedtest.

Suc6 ermee

4. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Hoi! Ik heb getest met die van het kruidvat, 2v5. Ik ben in juni gestopt met de pil en mn cyclus is erg onregelmatig. Daarom gebruik ik ook ovu testen als ik mn lijf voel veranderen, bijv. slijm. Dan weet ik een beetje wanneer we moeten klussen, haha!

Ik was erg blij met mn pos. ovu test eind november..... maar nu vandaag dus weer een positieve, dat is zo vreemd!!!

Van de week nog een testje en dan toch de HA misschien bellen.

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Veel suc6 meid, Ik hoop dat je goed nieuws krijgt.

6. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Is je ovutest in november na de positieve test ook nog negatief geweest? Of heb je na de positieve niet meer getest?

7. jpostma

jpostma Actief lid

11 nov 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    Ik heb ook de kv 2 voor 5 gebruikt en na dik een week overtijd gaf ie nog maar een vaag onduidelijk rot streepjes aan. (heb me buurvrouw gevraagd of ie nou wel of niet positief was, ik wist et niet) Miss moet je nog even wachten en zoals kweb zegt over 2 dagen weer ff testen.

8. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    @leentje, heb nog wel getest na de de positieve ovu testen. Toen kreeg ik wel weer twee strepen maar niet zo duidelijk als die ervoor......

Ik wacht nog maar even af. Hou jullie op de hoogte.

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Met welke ovu testen heb je getest?
    Als je ook met de ovu testen van het kv hebt getest kan het zijn dat die niet helemaalkloppen
    Die geven namelijk vaak een positief resultaat aan gedurende een langere tijd, wat dan helemaal niet je eitijd is, om het zo maar even te zeggen haha

10. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Dan is het wel apart, want dan zou je je eisprong gehad moeten hebben. Welk merk gebruik je? Daar kan het misschien aan liggen?

11. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Heb ovu testen van Zwanger en Kids.... Die zijn toch wel ok?

Nogsteeds niets hier. Geen ongi en geen pos.zw test.
    Moet over 2 weken naar de Gyn, omdat mn cyclus zo van slag is, al een half jaar.

Deel Deze Pagina