Lieve allemaal even een kort verslag! Heb mijn eisprong zeer lang gevoeld 6 dagen was daarna soms misselijk ! Nu alleen als ik een boer laat lijkt het alsof me hele dag eten omhoog komt! Heb inmiddels ook een beetje witte afscheiding die normaal transparant is als het waren! Dit is mijn eerste ronde dus heb met temp nog geen ervaring maar hij is wel sinds mijn eisprong erg hoog ! Tot nu toe wat betekent dit?? Voel me niet ziek alleen beetje moe! Zijn dit symptonen of doet me lijf gewoon een beetje vreemd ben namelijk nog niet zo lang gestopt ! Groetjes
Totaly, wat spannend. Ik ben ook gaan tempen. Ik kon duidelijk zien wanneer mijn eisprong was. Daarna schoot mijn temperatuur omhoog en bleef hoog. Op dag 15 na mijn ei testte ik positief. En ik had niet echt klachten. Voor mij was het raak in de tweede ronde. Ik ben gestopt met de pil sinds eind september. Voor jou is het nog even wachten. Maar wie weet? Ik zal voor je duimen!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! En bedankt voor je reactie ik hoop dat het bij ons ook zo snel lukt ! Ik wacht in iedergeval gewoon af voel me wel dikker maar ja dat kan ook door mijn aanstaande evt menstruatie komen ! Blijft nog even spannend!! Groetjes