Hee dames, de koptext zegt het al een beetje ik ben nu voor de tweede dag ongesteld (jippie) gisteren was mijn tempratuur gezakt naar 37.3 en nu vanmorgen was hij 37.7 (nee ik ben niet ziek) Is het normaal dat je temp op de tweede dag gewoon weer stijgd? ik ben echt mega ongesteld (kan door de clomid komen heb ik gelezen in de bijsluiter) Ik hoop op jullie reakties. Liefs Wilma26
Mijn temperatuur schiet ook altijd wat omhoog de tweede dag van de ongesteldheid. Maar daarna gaat het weer binnen een paar dagen omlaag. Dus het lijkt me niets ernstigs.
Ahhh kijk super bedankt voor je antwoord ik dacht huh hoe kan dat nou ben nog maar net begonnen met tempen dus weet eingelijk niet zo goed wat nou normaal is. echt bedankt voor je antwoord Liefs
Hihi geen probleem. Bedenk ook dat bij sommige vrouwen de temperatuur nou eenmaal een beetje onregelmatig is. En er zijn ook nog andere dingen die er invloed op hebben, zoals een gestoorde nachtrust of een klein koutje onder de leden (wat je niet eens hoeft te merken). Dus uitschieters kun je altijd wel eens hebben, zowel omhoog als omlaag.
Nogmaals bedankt lief dat je er veen tijd instopt. Het klopt echt hoor mijn tempratuur was vanmorgen keurig 37.0 dus een hele mooie gezakt temp. ik ga hem bijhouden op fertility friend dus aan het eind van deze cyclus laat ik het kaartje zien. Groetjes Wilma