Hallo dames, Ik temperatuur sinds deze maand met een zelf in te vullen kaart op papier. Digitaal vond ik te ingewikkeld en nu heb ik na de eisprong een dipje gehad na 5 dagen en daarna is de temperatuur omhoog gegaan van 36,5 naar 37,2 en blijft al 8 dagen zo. Ik heb vanochtend getest maar negatief. Kan ik toch zwanger zijn? Groetjes Lil
Dat is heel mooi dat ie nog zo hoog is, Kun je je tempstaatje hier neerplaatsen? Uit hoeveel dagen bestaat je cyclus meestal? Kan nog positief worden, maar het kan ook zijn dat ie pas iets na je beginnende ongie begint met dalen. Heb ik ook weleens gehad. Ik hoop het natuurlijk niet voor je!! Liefs van mamatje
Hoi mamatje, Ik heb mijn temperatuur kaartje niet digitaal, maar dit zijn de gegevens: 35 dagen cyclus eisprong op dag 23 36,2 dag 1 na eisprong 36,5 dag 2 na eisprong 36,8 dag 3 na eisprong 36,8 toen dipje 36,5 dag 5 na eisprong 37,2 dag 6 na eisprong 37,0 dag 7 en 8 37,0 dag 9 37,1 dag 10 37,0 dag 11 37,0 dag 12 37,1 dag 35 van cyclus nod Ik hoop dat je hier wat aan hebt? Groetjes Lil85
hey heb ook gisteren negatief getest en tot op nu ook mijn ms nog niet doorgekregen... ben eens benieuwd mijn temp kaartje is ook vrij raar vind ik .... ????
Hoi Blackeyedgirl, Als dpo days past ovulation betekent dan zit ik op de 12e dag. Vorige maand had ik ook een cyclus van 35 dagen, maar toen niet getemperatuurd dus weet de eisprong dag niet zeker. Een maand eerder had ik op dag 20 mijn ovulatie. Dus misschien is ie nu ook wat later en kan ik eind deze week beter nog een x testen. Groetjes lil85
Hey Hitchke, Ik zie dat je twee keer een dip had na je ei, klopt dat? Misschien moet je even op de website www.zwangerineenwip.nl kijken daar kun je bij veelgestelde vragen bij kinderwens misschien meer info vinden over temperaturen. Ik had er in ieder geval veel aan. Ik hoop dat je over een paar dagen wel positief test! Groetjes Lil
officieel heb je dan pas over 3 dagen je nod, lf is meestal 14 dagen kan dus zijn dat je ei dit keer later was dus je hebt te vroeg getest over een paar dagen nog een keer testen!
Hoi blackeyedgirl, Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat ik over een paar dagen positief test en anders op naar de volgende ronde. Groetjes Lil
hey lil, NIET DUS !! heb ze vanmorgen doorgekregen... wel juist met mijn temp, daar heb ik toch veel aan ze ....
Hey Hitchke, Wat balen zeg. Hier bij mij nog niks....... Ik snap er helemaal niks van. Als ik niet zwanger ben dan wel graag ongesteld worden en een nieuwe ronde in, want hier wordt ik ook niet vrolijk van. Groetjes Lil
Hey dames, De rode duivels zijn er helaas weer. Op naar de volgende ronde. Hoelang zijn jullie eigenlijk bezig? Ik ben in April gestopt met de pil en pas in augustus voor het eerst ongesteld geworden. Mijn cyclus was daarna 35 en nu 37, best lang of niet? Groetjes Lil
35 en 37, daar teken ik wel voor hoor valt wel mee zolang het maar niet langer wordt veel succes met de volgende ronde