tempratuur hoog...testen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door hairdresser, 18 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    hoi hoi

mijn temp schommelt nog maal tussen de 36,4 36,5 36,6 niet hoger.
    en nu is ie al 3 dagen(weet niet of dat al lang is) 37,07 37,04 en vandaag weer 37,07 wat moet ik hier van denken.

ik ga maandag dan meer wagen aan een test. maar elke dag al mijn temp zo hoog is denk ik zou ik morgen testen.
    hoop dat het snel donderdag is dan kan ik geen test kopen en dan word het maandag weer.

hm en ik ga maandag op dinsdag nacht vliegen dus dat kan niet dan hmmmmm
    bedenk ik me net misschien vandaag halen en zondag testen...

jaaaaaaaaaaaaaaaaa dat doe ik

2. bengel

bengel Niet meer actief

testen ja! succes en ik duim op een mooi resultaat!

Gr Bengel

3. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Ik zou ook gaan testen.

Zelf zit ik normaal altijd tussen 35,5 / 35,6 en na de eisprong rond de 35,8. Nu ben ik al een week lang op 36,1 / 36,2 en heb bij vlagen van die opvliegers (barst je ineens in het zweet).

Ik koop morgen een test en dan is het óf zondag, óf maandag testen.

Heel veel succes!!!!
    Groetjes, Ingiemoppie

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    als jou temp nu pas omhoog is gegaan, lijkt het mij dus dat je net pas je eisprong hebt gehad.
    wat betekend dat je nog een dag of 10 moet wachten met testen. ik kan het ook fout hebben hoor.
    succes

5. Niet meer actief

Ik zou niet na 3 dagen hoge temp gaan testen. Je temp moet geloof ik minimaal 16 dagen hoger zijn voordat je kunt spreken over een eventuele zwangerschap.

6. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Hallo meiden!
    Is je temperatuur altijd hoger als je zwanger bent?Ik heb al een paar weken dat ik het erg warm heb,vooral 's nachts.Soms heb ik het wel koud,maar dan voelt mijn lichaam wel erg warm.En dit terwijl dat ik altijd een ijsklompje en koukleun ben.Word zelfs 's nachts wakker van de warmte!

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Mijn temperatuur is sinds ik zwanger ben een halve tot een hele graad hoger dan normaal!
    Of dat al sinds de eisprong zo is weet ik niet, ik had het rond die tijd wel erg warm maar we zaten toen ook midden in een hittegolf ;)

Pas toen ik het de afgelopen weken echt bloedheet had af en toe ben ik eens gaan kijken en toen bleek dat ik tussen de 37,4 en 37,9 zit terwijl het normaal 36,4 tot 36,9 is.......echt duidelijk hoger dus!

8. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    hoihoi...

gewoon testen lilly.heb ik ook gedaan omdat (en dat was mn enige symptoom eigenlijk)ook zo'n hoge temperatuur had en ik had 5 dagen te vroeg getest en hij gaf zwanger aan.liefs iris

schrok me wild want had dat eigenlijk niet verwacht.

9. Niet meer actief

Maar testen na 3 dagen hoge temp is toch veels te vroeg joh , want je temp gaat meestal 2 dagen na je eisprong omhoog.
    En het duurt ook een paar dagen voordat een bevruchte eicel zich ingenesteld heeft.
    Ik zou zeker nog een dikke week of twee wachten.

10. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Hoi Linda,denk dat Iris mij bedoeld ipv Lilly,aangezien Lilly al zwanger is.
    Maar goed,ik heb 1 dag wat bloedverlies gehad in juli en rest wat bruinverlies en dat is veel korter als anders.Sindsdien dus steeds erg warm,ondanks dat ik een koukleun ben en verschrikkelijk moe en misselijk.

Iris,ik ga echt snel een test doen!Maar eh,jij had toch een positieve test.Wacht je tot je een 2e test gedaan hebt om je banner aan te passen?Want positief=zwanger,hoor!Dus eigenlijk GEFELICITEERD,toch?!

11. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    hoihoi...

ja inderdaad ik raak in de war soms van alle namen.maarrr ik had het niet over een hoge temp,maar over een steeds hoger wordende temp.vooral snachts heb ik het ook bloedheet.en ik ga nog een keer testen vanavond omdat ik een overtuigend 2e streepje wil zien.ik had nl veel te vroeg getest.liefs iris good luck

Deel Deze Pagina