hoihoi... sinds ik dus mogelijk zwanger ben(test gaf nl n licht 2e streepje paar dagen geleden)merk ik ook wel dat er het een en ander aan de hand is.ongi krampjes bijv. maar dan anders,maar vooral die ongetemde energie om vervolgens s'avonds werkelijk gevloerd te zijn en tussendoor de hele dag gapen.en heb ik nu een soort ,lijkt wel plastic folietje over mijn gezicht.ik glim.herkenbaar? liefs iris
het zou kunnen maar ook niet volgens je banner kan je pas over twee dagen testen? en hoe voelt het in je buik aan? gewoon of voel je dat er precies iets in zit?iets warms in je onderbuik?steken in je lies?
hoihoi ... ja dat voel ik wel.iets prikkelends.het is geen ongi pijn dat is anders.dit doet ook niet pijn.snap je? liefs iris
Wat ik begrepen heb,is dat een licht streepje gewoon positief is,hoor!Sommige tests zijn gevoeliger en tonen dus al eerder aan dat je zwanger bent.Maar goed,als je echt zeker wilt zijn,dan doe je toch nog een test.Maar ik denk dat het wel goed zit,hoor meid!
Ben ook wel benieuwd ik had ook een hele vage streep Week later was ie nog donkerder dan de controle streep En dat glimmen......NOu heel men lichaam(huid) is vet. Heb een beetje weg van een glimworm haha liefs sancho