Hoi hoi! Ik heb mijn ei gehad op vrijdag 29 januari. De temp op de dag van mijn ei was 36,3. Twee dagen later was het 37,0 en sinds gisteren ging hij weer naar beneden. Gister was het 36,8 en vandaag 36,7. Kan dit een teken zijn van een innestelingsdip? Of is 5 DPO nog te vroeg daarvoor? Liefs
Kan inderdaad een teken zijn, als je temp morgen weer omhoog gaat. Maar het hoeft niks te betekenen. Innesteling vind dacht ik plaats tussen 5 en 10 DPO.
Hi, ff ter info mijn temp v.d ronde dat ik zwanger ben geworden. Temp dag 16 36,7 (eisprong) Temp dag 17 36,9 (1dpo) Temp dag 18 37,1 (2dpo) Temp dag 19 37,1 (3dpo) Temp dag 20 37,1 (4dpo) Temp dag 21 37,0 (5dpo) Temp dag 22 36,9 (6dpo) Temp dag 23 37,1 (7dpo) Temp dag 24 37,2 (8dpo) Dag 25 t/m 29 bleef op 37,1. Dag 30 (14dpo) ging hij nog verder omhoog naar 37,4. Toen heb ik maar een testje geprobeerd en zwanger. Ik heb mijn temp zelf in een grafiek gezet en dan zie ik duidelijk op dag 5 en 6 dpo een dipje erin. Dus volgens mij kan dit wel je innestelingsdipje zijn. Succes! Liefs Gwen
Elke vrouw is anders, elke cyclus is anders. Sommige dingen komen vaker voor, maar het hoeft niet. Overal is een weer een uitzondering op. Sommige vrouwen hebben bloedverlies bij ovulatie, andere vrouwen hebben bloedverlies tijdens de innesteling. Sommigen hebben gruwelijke ei-pijnen, anderen niet. Er is geen 1 setje regels die voor iedereen van toepassing is. Ik heb weleens "ongi-pijn" gehad rond de tijd dat er een innesteling zou moeten zijn, maar ook dat betekent niet dat je zwanger bent, want dat was ik ook niet. Conclusie: niks moet en alles kan
Ik had voor mijn laatste zwangerschap een innestelingsdip op 11 dpo, dus het kan nog later dan die 10. Mijn temp liep terug naar 36,6 en ging toen behoorlijk omhoog naar 37 en hoger.
bij mijn zoontje heb ik het niet gevoeld....heb toen ook niet getempt. nu voor de 2e afgelopen ronde duidelijk innestelingspijn gehad, en bleek zwanger....helaas MK nu weer in de wachtweken, en hopen er het beste van!
vanochtend was mijn temp weer 37,1.. dus weer flink gestegen! in mijn grafiekje ziet het er uit als een echte dip. van 37,0 naar 36,7 en toen weer omhoog naar 37,1. ook een beetje bruine afscheiding vanochtend (een heeeeeel klein beetje).. ben benieuwd!
Ik heb er niks van gevoeld. Goed dat je temp vanochtend weer flink omhoog is gegaan, nou mooi hoog blijven! Spannend, ik duim voor je.
Oooh, ik lees hier even mee want heb ongeveer hetzelfde. Temperatuur al eeuwig dus weet ongeveer wat ik kan verwachten. Voor ei 35,8/35,9 na ei consequent 36,3. Op dag 15 supervette ovutest gehad en op dag 16 ook temp omhoog naar 36,3. Gisteren (dag 19) temp ineens 36,0 en vanochtend weer keurig op 36,3. Heb een cyclus van 30 dagen. Zo'n dip is me nog nooit eerder opgevallen eigenlijk. Wist ook niet dat het op een innesteling kon duiden. Wel spannend zeg.
Over het voelen van een innesteling. Dat vroeg ik me dus OOK al af haha. De dag voor mijn temperatuurdaling had ik 's avonds heeeel laag onderin mijn buik, zeg maar ter hoogte van mijn venusheuvel een serie hele harde steken. Ik kan het het beste omschrijven als of iemand van binnen uit met een naaldje een serie prikjes zat te geven. En dan ongeveer een halve minuut en daarna was het over. En net pijnlijk genoeg om even m'n gezicht te vertrekken zeg maar. Herkenbaar voor iemand?
Ik herken het wel en het klinkt ook als innesteling. Het is echter geen garantie dat die innesteling ook goed gaat. Dat weet je pas bij een positieve test en een echo met een kloppend hartje....