Heey dames! Ik heb sinds en dag of 5 fluorescerend gele urine, wat heeft dit te betekenen? Ik kan er ook niks over vinden op internet. Zijn er dames die dit ook hebben? Ik slik geen medicijnen alleen centrum materna.
Door vitamine B kun je hele gele urine krijgen, misschien slik je de centrum materna nog nie zo lang? Het kan zijn dat je lichaam er even aan moet wennen. Misschien neem je daarnaast nog een multivitamine? Dan kan het zijn dat je teveel vit B binnenkrijgt en dat plas je dan weer uit waardoor je hele gele urine kan krijgen...
Ik heb even voor je gegoogled,het enige dat ik kan vinden is dat lichtgevende urine te maken kan hebben met vitamine B gebruik. Misschien zit er veel vitamine B in die Centrum Materna? Kijk eens op het potje
Mmm.. ik slik het pas een maand, maar ja foliumzuur is natuurlijk vitamine b Ja heb al getest kv en cb, hartstikke negatief :x Terwijl de sensitesten een lichte posi streep aangaven. Maar ja zoals hier veel gezegd geeft, geen bloed geeft moed! En ja ik heb kei zere borsten, achja. Het leven van een vrouw is wachten
krijg je van vit B en alle vit supplementen zoals etos zwanger worden (en zijn.....) heeft niets met wel of niet zwanger te maken.... alhoewel een licht posi streepje van sensitest.... maar dan hopelijk niet de extra sensitive? die geeft vaak vals pos veel succes!