We tolereren vanaf nu geen dalende temps meer! Hier ook flink sneeuw, zag er vanochtend op weg naar werk ook heel mooi uit. Als het dan toch koud wordt, mag he teen witte kerst van mij worden. Heel misschien 2 nachtjes weg met oud en nieuw met mannetje. Als hij niet hoeft te werken...Zijn we wel aan toe denk ik. Wil hem trakteren, omdat we elkaar door ons werk soms periodes heel weinig zien en daarom proberen regelmatig er even tussenuit te knijpen om wat tijd samen te hebben. Lijkt me wel eens leuk met zijn 2tjes in de middle of niks...
heejj meiden @hitchke.. ja ik ben zeker opgelucht dat me eitje is geweest en dat we nu verder niets kunnen doen dan afwachten. @helena.. lekker zeg als jullie met ze 2tjes even weg gaan.. dat heb je soms zeker even nodig en helemaal als jullie soms zo langs elkaar heen werken. meiden kan je ook nog last hebben van ovu pijn na je eisprong had vanmiddag opeens best gemene steekjes in me rechter lies.. dat is nu weer weg. heb ook geen vruchtbaar slijm meer en baarmoedermond zit pot dicht.. die stomme onzekerheid soms ook! fijne avond meiden Liefs xx
goede morgen meiden. nou ik snap niets meer van mijn temp.. vanochtend was die maar 36.6.. FF geeft wel aan dat me eitje is geweest op dag 23 maar ik ben echt bang dat die nog niet is geweest geen idee waarom. we wachten maar gewoon af. is het bij jullie ook nog zo mooi wit? voor hier is er vanmiddag weer nieuwe sneeuw voorspelt dus ben benieuwt. Liefs xx
hey meiden, marijee, je eitje is zeker al geweest hoor en die schommeling die heb ik ook constant... mijn kaartje is wel constanter dan vorige cycli dus stiekem hoop ik dat mss toch wel eens deze maand.... ik heb spijtig genoeg geen enkel symptoom waar ze je hier mee om de oren slagen... ik wil jullie ook even zeggen dat ik vanaf deze middag wss niet meer online kan komen tot 28 december... ik vertrek namelijk naar durbuy voor de kerst en zal dus ook daar mijn NOD hebben...
heejj hitchke.. ik hoop dat je gelijk hebt ik duim heel hard voor je dat het deze maand gewoon betekent dat je zwanger bent en daarom zo ander kaartje hebt dan anders. en dat je niets voelt is niet erg hoor.. er zijn zo veel meiden die niets voelen rond hun NOD. We zullen je missen de rest van het jaar maar in ieder geval heel veel plezier en ik hoop dat we goed niets krijge als je terug bent! liefs xx
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag lieve Hitchke, fijne dagen ,geniet en we duimen op afstand voor goed nieuws! @ Marije, ik ken die post-ei schommelingen ook hoor. Niets om je druk om te maken. Heb de knoop doorgehakt, we gaan er lekker drie dagen met zijn 2 tussenuit met oud en nieuw! joepie! T sneeuwt hier volop, echt mooi. T is ook heel glad op de stoepen, vnochtend bijna onderuit Ondertussen ben ik maar begonnen met ovu testen want heb sinds gister beetje steekjes in mijn lies. Meestal begint ovu pijn weekje van tevoren maarja...we mogen tot maandag niet klussen want man moet inleveren...wil mijn ei niet missen... X
heejj helena.. hoop voor je dat je eitje gewoon pas minimaal dinsdag is.. maar waarschijnlijk wel iets later toch?.. hier toch echt twijfel of ik me eitje wel heb gehad.. had net opeens weer 2 dikke klodders vruchtbaar slijm.. vanavond me mannetje maar is goed verleiden.. en kijken wat me temp morgen ochtend zeg. hier is het vanmiddag weer even gaan dooien waardoor het een gladde boel werd nadat het weer ging vriezen.. maar later kwam er weer een nieuwe laag sneeuw op dus het is levens gevaarlijk buiten nu. fijne avond en weekend! Liefs xx
goede morgen helena en hitchke in durbuy had een vraagje.. als de kamer waarin je slaapt echt heel koud is heeft dat invloed op je temp? want toen ik vanochtend tempte was me temp 36.5 maar ik had het ook echt ijskoud.. en toen ik weer verder ben gaan slapen 4 uurtjes lang en ik tempte had ik 36.9 en toen was het warmer op de kamer.. het is nogal een groot verschil. en heb net een ovu test van de kruitvat gedaan ik weet dat die bekent staan als vaak positief maar had er nog 1 liggen en zo donker heb ik de controle streep nog nooit gehad.. hij is echt 2x zo donker als de controle streep.. ik weet echt niet wat ik nu moet denken! en mannetje lukt niet om te presteren omdat hij nogal stres heeft op zijn werk ben bang dat het een verloren ronde gaat worden. Nieuwe kansen in het nieuwe jaar dan maar. Liefs xx
Marijee en hitchke in Durbuy, Vanochtend schrok ik me een hoedje, 37.1??? maarja, had de dag ervoor een mega kater,...weer laat gaan slapen na 2 lange dutjes op de bank , dus het zal wel daardoor komen. Want na opstaan was ie 36.7 en bleef ook laag. Ben stiekem als de dood dat ik een ronde mis... Ik ben al begonnen met ovu testen en hopen dat mijn eitje zich aan de gemiddelden houdt, dan heb ik m 27-28 december. Dan kan ik vanaf dinsdag om de dag klussen tot positeve ovu test en dan 2 dagen, soms drie achterelkaar. Denkdat kamer temp wel wat invloed heeft, maar nietsuperveel hoor. Ik heb geen verwarming in de slaapkamer (brrrrrrrrrrrr) en slaap altijd met kruik en 2 dekbedden. En temp is normaal, wel wat schommelingen, maar dat kan zo snel door allerlei verschillende oorzaken komen. VErmeoidheid, ziekjes etc. net je kaartje bekeken, volgens mij kan ej er morgen/overmorgen pas iets zinnigs over zeggen. HEb er vertrouwen in dattie morgen weer omhoog gaat! Weet het zeker! Ik zou clearblue ovu esten kopen, zijn duur maar superbetrouwbaar. Die van kv echt NIET heb een test gedaan door ze tegelijk te doen een week lang. Met kv 2x 2 dagen positieve ovutesten. MAar niet op de dage nvan mij nei. Als ik die had gevolgd had ik ernaast geklust. Andere keer had ik 6 dagen een positieve test... @ Hitcke, je temp is goed hoog, mag niet dalen! Liefs Helena
heejj helena.. ik was al snel naar de winkel geraced na de kruitvat test en indd de digitale van clear blue gehaalt.. en ja hoor een smily.. vanmiddag nog een keer en weer een smily.. dus eitje is nog niet geweest! klopte me gevoel toch vanavond hopelijk klussen als me mannetje zich er toe kan zetten want die is nogal gestrest de laatste tijd. vanavond lekker romantisch wat kaarsjes aansteken en romantische film op zette.. glaasje champange erbij en lekkere hapjes en hopelijk komt het dan goed nog even over de kruitvat ovu testen.. ze zijn indd eigelijk altijd positief gezien de normale richtlijnen maar ze worden wel degelijk positief alleen dan moet de teststreep echt vele malen donkerder zijn dan de controle streep.. maar het blijven gewoon rot dingen haha ik duim voor je op een super mooi eitje deze maand die in 8 maanden tijd tot een mooi wondertje mag groeien! Liefs xx
@Marijee: Wat grappig dat je gevoel dus toch blijkt te kloppen! Ik had hem niet aan zien komen! Als je die piek van dag 25 discard, laat FF dan nog steeds een kruis zien? Ik hoop dat je je mannetje voldoende kan laten de-stressen vanavond, veel plezier! En hopelijk roze het nieuwe jaar in?
heejj babyproject.. wat leuk dat je hier ook nog even reageerd.. haha ik zal me best doen me mannetje te laten dis-stressen en indd als ik die piek op dag 25 discard dan is het kruis weg.. dus ik laat hem maar zo.. en ben benieuwt wat me temp de komende dagen gaat doen. ik hoop dat jij over 12 dagen een heel mooi eitje hebt en dat je het nieuwe jaar ingaat met een mooi bevrucht eitje. Liefs xx
HALLO MEIDEN, heb hier ffkes internet gevonden, onbeveiligd netwerk,bof ik even zeg meiden even snel voor ik offline val... wat vinden jullie van mijn temp, vanmorgen zeg 36.9 !! zoveel heb ik nooit gehad !! groetjesssss ik denk aan jullie !! ik zie dat jullie allebei nog maar eens aan de klus kunnen, succes ermee !!!
heejjj lieve hitchke.. wat leuk dat je even langs kwam Wauw je kaartje ziet er echt super uit! ik ben heel benieuwt wat je test aankomende week gaat zeggen! ik denk dat de kans best wel is dat je 2 hele mooie streepjes krijgt! ------- mijn temp was nog steeds laag vanochtend dus nog geen eitje en ook me ovu test gaf weer een mooie smily net dus nog even doorklussen.. gister avond was een groot succes! had een kleetje op de grond gelegt en er een piknick van gemaakt met aardbeitjes met slagroom en chokolade.. granalen cocktail.. en chokolade mouse en zeevruchten bonbons.. en natuurlijk champgne nou mannetje had er zeker wel in aan het einde van de avond haha.. sneeuwt het bij jou ook zo helena? hier is in 2uur tijd bijna 10 cm gevallen :O straks lekker met Kian de sneeuw in en nu mag hij zelf lopen ben benieuwt hoe hij het vind haha. fijne dag meiden Liefs xx
Hitchkeeeeee, wat leuk dat je ff kon komen buurten! Ziet er zekers goed uit je temp, 2e stijging is altijd positief. (maar hou je in, ik heb me met mijn perfecte kaartje ook blij lopen maken met een dooie mus. Zeg dit uit bescherming voor jou) Hoe lang is je lf gemiddeld? Zal me sufduimen vr je! Gaat de goede kant op lieverd! @ Marijee, wat goed idee die picknick ! wie weet neem ik je ideetje over komende week. Mijn eitje komt denk ik eind volgende week. of met kerst of vlak er na. Ga iig vanaf maandagaaf om de dag klussen. ma-wo-vr of (gezien hij maandag gaat inleveren, di ochtedn-wo laat-vrij etc.) etc. moet ff om kerstavond heen plannen. Dan moet ik overdag wrken en man vanaf s avonds , dat is dag waarop niet geklust kan worden..Vind het niks dat ik alles zo moet plannen soms. Ben best zenuwachtig voor maandagochtedn, komt nu dichtbij dat hij gaat inleveren....we praten er niet echt over, merk dat hij er veel mee bezig is. laat hem maar dit op zijn manier doen. maargoed, vind het best eng, wie weet hebben we deze week al uitslag....hoop zoo dat alles ok is... Klusze dan nog vandaag en veel plezier in de sneeuw met Kian ----------------------------------------------------------- Heb je eigenlijk nog its gehoord op die mail je je kians bio-papa hebt gestuurd? ------------------------------------------------------------- brrrrrrrrrrrrrrrrr hier ook dik pak sneeuw, heel koud. blijft vallen wordt echt mooie witte kerst! LIefs helena
heeejj helena.. haha van mij mag je me idee overnemen hoor! soms zou je indd willen dat het allemaal gewoon spntaan kon gaan en je niet alles hoefde te plannen maar als je elkaar afwisselt met tijden word dat heel lastig. ik duim vanaf morgen ochtend heel hard voor jullie dat jullie deze week de uitslag nog krijgen en dat het allemaal goed is. ik denk indd dat het goed is dat je je mannetje even op zijn eigen manier laat doen anders krabbelt hij morgen weer terug.. snap dat het voor jou heel spannend is en ook wel moeilijk zal zijn dat je er niet echt met hem over praat. hopelijk kunnen jullie elkaar een beetje steunen de komende week als je wacht op de uitslag. Nou Kian vond de sneuuw maar niets,. op de arm bij papa was het goed maar als je hem neer wou zetten dan was het hard krijsen.. maar er ligt ook meer dan 20 cm en het sneeuwt nog steeds kei hard dus einde van de dag zullen we rond de 30 zitten denk ik.. dus Kian stond ook bijn met ze hele beentjes in de sneeuw en dan zijn regenlaarsjes ook niet meer genoeg nee ik heb niets meer gehoort van de bio vader van kian.. zou het wel benauwt hebben gekregen dat hij alleen moest komen en gelijk haakt hij weer af.. ik weet niet of ik me er weer toe kan zetten de volgende keer als hij opeens wel weer wilt.. het koste nu al veel moeite en koste veel spanning. Liefs xx
Heee MArjieee, wij hebben vanochtend potje ingeleverd... Pfffff, ben maar meegegaan uit steun. Door het slechte weer bijna uur over gedaan in zh te komen. Hadden we al gedacht , dus het moest daar op de wc in potje was echt heel zielig voor mannetje. hhahahahah (sorry maar ik moest ook beetje giechelen) Zijn maar iets leuks gaan doen, mooie wandling in de sneeuw en lekker lunchen ergens. en om half ur was het van ; bah wat een kutzooi, hihih, die mannen toch. HEt was voor ehm echt vreselijk traumatisch... Als t meezit hebben we donderdag de uitslag, anders wordt het na de kerst. vind het heel eng. Je temp zal morgen wel lekker omhoog schieten. Ik gebruik soms de smilies van Cb en soms de gewone. dan is altijd dag dat hij geen smiley meer geeft mn eitje. XXX
heejj helena.. kan me voorstellen dat je mannetje een trauma heeft opgelopen.. op de wc het potje vullen arme vent! maar ik zou ook stieken een beetje staan giegelen hoor ik duim echt super hard voor jullie dat jullie donderdag al de uitslag hebben en dat het allemaal goed is en uit de spanning worden verlost! anders kan je je gedachten wel een beetje verzetten met de kerst maar is toch fijn om het ervoor al te weten.. vandaag was de smily weg dus misschien afgelopen nacht me eitje gehad en anders vandaag want de steekjes en krampjes in me liezen zijn weg en hebben plaats gemaakt voor maagzuur! bah! hopen dat me temp morgen ochtend indd mooi is gestegen.. vanavond nog 1 keertje klussen en dan is het wel weer goed voor deze ronde dan is het geen "moeten" meer en afwachten ! Fijne avond nog! liefs xx
goede morgen. nou temp is 0.1 gestegen nog geen duidelijke ei dus.. baarmoedermons stond net ook nog open.. ik word er niet goed van.. zit vandaag al op dag 30. Liefs xx