Tempratuur steeds laag, please even mee kijken

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door ProudMom28, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    wat ***** Marijee,

begrijp jeo nzekerheid volledig.
    Als je zo'n lange kutcyclus hebt moet je al zo lang wachten op je ei...en dit soort dingen maken je gewoon van slag..helaas...

Weet zeker dattie gaat stijgen morgen lieverd.

Hier niets nieuws, we beginnen vadaag met om de dag klussen, tussen de bedrijven door ;(
    Ik blijf ovu testen doen, maar verwacht m eerlijk gezegd dit weekend. Heb ook geen ovu pijntjes, die kondigen het meestal aan.

XXXX Sterkte meis!

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    dankje meis :)

ik zei al tegen me mannetje dat het wel best is en ik niet meer verplicht wil klussen.. nou hij zei gelijk "heb deze moeite niet voor niets gedaan vanavond gewoon nog een keer" haha..
    hij wil de kans echt niet missen deze maand.. dus vanavond nog maar 1 keertje en als morgen ochtend me temp nog niet is gestegen dan geef ik het echt op voor deze maand.. volgende maand ga ik etos zwanger worden slikken ik hoop dat dat me cyclus misschien wat wil verkorten.. ik vond 36 dagen al zo lang maar kom nu ongeveer uit op 43 dagen !!

jullie heel veel succes met klussen..
    echt rot dat het zo gepland moet worden bij jullie vanwege het werk.. ik hoop echt dat jullie een mooi begin van het nieuwe jaar krijgen!

Liefs xx

3. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    JA ME EITJE IS GEWEEST :D:D
    haha hoezo ik ben blij ;)

goede morgen trouwens!

ik denk toch dat me eitje nu 2 dagen geleden is geweest omdat ik er opeens aan dacht dat ik toen heel veel last van maagzuur had en dat heb ik meestal op de dag van me ei.
    maar kan het zijn dat je temp pas de 2e dag na je ei echt gaat stijgen?
    gister had ik 36.6 dat was maar 0.1 hoger het had misschien 1 minuut ervoor wel 36.5 kunnen zijn.

gister avond niet meer kunnen klussen omdat me mannetje echt te moe was en zelf in slaap was gevallen toen hij kian naar bed bracht.

maar als die indd dag 29 is geweest zaten we perfect en anders alleen maar 1 dag voor me ei.

nu is het maar weer afwachten!

hoe gaat het met jou helena..?
    trek je de spanning nog een beetje voor het zaadonderzoek?

fijne dag!

liefs xx

4. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Joehoe! Wat fijn meis, kan je nu lekker ontspannen.
    (wat zou het toch anders zijn wanneer we een 'gewone'cyclus zouden hebben met na 2 weken een ei, heerlijk lijkt me dat)

Spanning voor onderzoek is wat weg gelukkig.
    Gister ruzie ivm klussen, vind het zo stom. Ik breng de dingen niet tactisch en meneer is meteen aangebrand en gebruikt harde woorden...
    Had heel leuk vriendinnen etentje maar was vroeg naar huis gekomen omdat we nog zouden klussen en dan zo ff de tijd hadden. Die ochtend moest hij pas 12 u werken en zouden eigenlijk lekker ochtendknuffleen/klussen maar hij versliep zich...

Kom netjes vroeg thuis maar was heel moe, ik sta vroeg op, hij niet dus ik val meestal op de bank in slaap. Dit gebeurde dus weer. Ik werd 2u wekker en hij zat te werken achter computer. was kapot en zei dat ik ging slapen en dat het jammer was dat we niet hadden geklust, schiet ie vreselijk uit zijn slof, boos; dat ik dram en dat hij er zo geen zin in heeft. ik weer terug; dat deze week mij nei is en ik hem niet wil missen, blabla .
    Volgens mij had hij een flinke post potjezaad inlever irritatie.

Ik moest vervolgens weer huilen in bed omdat hij zei dat hij zo geen zin er meer in had kindje te maken, dat ik ztil moest zijn want hij moest vroeg op??????? STOMME MANNEN!
    BEn uiteindleijk huilend op e bank gaan slapen. Wat een kutnacht, ben gebroken.

VAnochtend overigens wel goedgemaakt, was een miscommunicatie, man-vrouw dingetje. ben er wel ziek van.
    mij nman kan soms heel hard uit de hoek komen en dan realiseerd hij zich niet wat voor impact zijn woorden hebben.

Nou ja, vanavond maar aan de klus...hij werkt tot 20u en moet denk ik tegen 22u weer ergens zijn voor een bespreking...Wordt dus weer vlugge tussendoorklus ben ik bang. Als het maar gebeurd...

Gister twee vriendinnen verteld dat ze ook waren gestopt.
    Vind jij het een oneerlijke gedachte dat ik dan denk ; ooh als ze maar niet eerder zwanger zijn dan ik, schaam me hier heel erg vor dat ik dat denk. Maar ik zou het echt heel lastig vinden om daarmee om te gaan..
    ach ja ik loop op de zaken vooruit.

Liefs Helena

5. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ja wat zou dat indd fijn zijn om gewoon regelmatig te zijn en wat korter..
    dan valt er al zo onzekerheid van je schouders af.

wat er gister gebeurde klinkt indd als potjezaad inlever irritatie.
    soms zouden ze mannen echt eens voor een maand een vrouw moeten laten zijn en kijken hoe ze het vinden..
    ze begrijpen zo veel niet en kunnen zo moeilijk doen terwijl jij duidelijk probeert te maken dat je er echt mee zit.

en de gedachten dat je hoopt eerder zwanger te zijn dan die 2 vriendinnen is heel normaal hoor meis..
    je bent nu al zo lang bezig voor dat kleine wondertje en wil gewoon dat het snel eens raak is.. als dan iemand pas net begint en al snel zwanger is dan is dat even een gemene steek in je moederhart omdat jij ook graag wilt.
    dus je hoeft je er echt niet voor te schamen en ik denk dat je vriendinnen dat zelfs zouden begrijpen als je dat zou zeggen tegen ze.

ik zit ook pas in de 3e ronde en soms vind ik het moeilijk om hier te zeggen dat ik er gek van word hoe me cyclus loopt en dat ik hoop dat het raak is terwijl jij al zo lang bezig bent.. vind dan echt dat jij het meer verdient.

meis ik hoop dat jullie vanavond wel kunnen klussen en alvast heel veel plezier.. en probeer anders is met je mannete te praten over hoe zijn woorden bij jou over kunnen komen.
    mannen begrijpen dat soort dingen vaak niet uit zichzelf ;)

Liefs xx

6. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Klopt mannen snappen dat niet uit zichzelf...helaas...
    was echt heel erg van slag.

MAn kwam gister thuis uit werk met bloemen voor me. Toen ik vroeg (beetje kattig misschien maarja) is dit sorry? Was het van; nee sorry is niet nodig, omdat ik je zo lief vind (met erachteraan ; als je niet dramt.aaaaaahmijn man is zo koppig/ ik ook trouwens hoor)

Nou ja, ik beschouw hetm aar als een sorry..
    Lekker filmpje met zijn 2 gekeken, toen begon ik alweer te knikkebollen en viel in slaap. Rond een wakkergemaakt, snelle klus en slapen!

Voel d ovu pijn opzetten, bm mond staat open dus ei is in aantocht! yesss! wordt alweer wat rustiger, wee een kansje toch?

Fijn dat je het snapt, ik bedoel het idd niet lullig. 1 vriendin die vorige maand isgestopt vroeg mij, toen heb ik eerlijk geantwoord en zij snapte het idd. HEt as het eerste waar ze aan dacht namelijk.

Hoe voel jij je? opgelucht dat je ei goed voorbij is?
    Ben benieuwd hoe het met Hitcke is, hopelijk goed nieuws!

Vanmiddag ben ik vrij en gam ans huisarts bellen, als we geluk hebben is de uitslag binnen anders na de kerst. Eigenlijk durf ik niet te bellen...

Liefs Helena

7. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj

ja 2 koppige mensen gaan niet altijd samen ;) ik weet er alles van :p

wel lief dat hij een bloemetje mee nam en ik zou het indd ook gewoon als sorry zien,, misschien dat hij gewoon te koppig was om dat toe te geven ;)

elk eitje is een kansje en het is indd positief dat je baarmoedermond al open staat dan is die indd in aantocht en zal je hem het weekend kunnen verwachten denk ik.
    dus goed klussen en niet te snel in slaap vallen ;) haha

wel lief dat die vriendin gelijk aan jou dacht toen ze ging stoppen en er ook met je over heeft gehad.. zulke situaties zijn altijd moeilijk.. ik hoop gewoon dat het na het weekend raak is voor jullie en het niet meer uitmaakt hoe snel die vriendin zwanger is ;)

ik ben indd opgelugt dat me eitje is geweest.
    toen ik vanochtend tempte had ik opeens maar 36.6 dus ik dacht gelijk k*t straks is die toch niet geweest.. maar toen ik nog even een uurtje verder was gaan slapen ( was echt nog geen minuut wakker zonder te bewegen) en weer goed onder de dekens was gekropen want lag ook zonder dekens dus had het ijkoud was me temp 36.8 dus die heb ik maar aangehouden.. of moet ik toch die 36.6 aanhouden?

snap dat je de HA niet durft te bellen..
    hoop echt voor jullie dat de uitslag binnen is en jullie goed nieuws krijgen.
    laat je het wel even weten als je de uitslag hebt?

liefs xx

8. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    fijne kerst!

Ik weet ook niet goed welke temp jem oet aan huden..hoe lang had je geslapen voor je eerste temp. Anders neem je 36.7, das middenweg.
    Soms heb jeook een rare temp ertussen die je niet kunt verklaren. HAd laatst ook 1 dag ineens 37.1, snapte er niets van, daarna weer normale temp.

vandaag ook zoiets. hele leuke kerstavond gehad, zat nog ff op de bank met mannetje, die was net terug van werk., kaastjes en wijntje. Ik viel , je raad het al:) in slaap op de bank terwijl hij een film zat te kijken/ rond 6u werd ik wakker, naar bed, lag half te soezelen om half acht, mij ntemp tijd, had ik 36.5.

geslapen en om 11.30 36.8
    ? heb de eerste maar aangehouden en van de tweede een aantekening in FF gemaakt.

Gister kon ik pas na 1u dokter bellen, kreeg steeds voice mail. Ze waren al dicht...Wordt maandag dus.

Ga straks aan de klus, had vruchtbaar slijm, denk vandaag of morgen positeve ovutest.

Wat doe jij vandaag en morgen?
    Ik ga nu de keuken in, vanaaf schoonfam etentje en morgen bij mij neigen familie.

Liefs Helena

9. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Zie dat je temp lekker omhoog is, fijn!

10. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj helena..

hou het op me kaartje maar gewoon op 36.8 dat was ook op me echte temptijd.

ik had vanochtend in eerste instantie 37.2 maar heb 37.0 ingevult omdat het 2 uurtjes na me normale temptijd was.

wat balen dat je de HA gister niet te pakken kon krijgen.
    nu maar hopen dat je maandag meer weet!

veel plezier met klusse straks ;) maar dat zal wel goedkomen!

vandaag zijn we gewoon lekker met ze 3tjes thuis en morgen naar de familie van me moeder kant.. we komen elk jaar 2e kerstdag bij elkaar omdat dat de dag was dat me opa is overleden.. ik ga niet elk jaar maar meestal om het jaar.

wt gaan jullie doen?

Liefs xx

11. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    Jullie geloven het nooit !!!

Iiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkk bbeeeeeeeeeeeennnn zwwwwwwwwwwangerrrr

dikke zoenen !

12. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    WAUW HITCHKE GEFELICITEERD !!!! :D
    echt super meis..

hoe voel je je?

ga lekker genieten en laat je hier af en toe ook nog weten hoe het gaat met je?? ik hoop dat helena en ik je snel mogen volgen!

----------

ik had gister opeens pijn in me/bij ma baarmoeder.. alsof die uitgerekt werd.. was een paar uurtjes en toen was het weg.. kon op dat moment bijna niet lopen elke stap voelde ik in me liezen heel erg..
    ook gister een grote tempdip en vandaag weer iets gestegen.. ben benieuwt hoe het verder gaat lopen.. probeer niet te veel te hopen ma zo pijn heb ik niet eerder gehad.
    misschien inestelling?

@helena.. hoe gaat het met jou? heb je je eitje al gehad?

fijne avond!

liefs xx

13. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey meiden,

ja ben echt blij dat ik weet dat het lukt! langs de andere kant overvalt een nieuwe angst me, de angst van, beebje hou je goed vast, want de komende 8-10 weken zullen idd nog spannend worden. voor de rest niet echt speciale symptomen
    geen pijnlijke borsten, geen extra witverlies...

alleen

koffie smorgens werkt niet meer, is niet meer lekker
    en al vijf dagen dat ik savonds doodmoe ben en smorgens wakker om 8u terwijl wanneer ik uitslaap het makkelijk 10u wordt...

ik kom hier zeker nog regelmatig piepen hoe het met jullie staat en mss kom ik jullie wel tegen bij de september mama's. Kan nog hé !

marijee, je hebt idd wel een dipje gehad... laten we hopen dat dat eitje goed vast zit

en helena,

wanneer krijg je resultaat van het zaad van je mannetje ???

14. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd, leuk hoor.

Groetjes Wilma

15. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    WAAAAAAAAAAAH HITCHKEEEEEEE!!!
    SUPER MEIS, WAT HEERLIJK VOOR JE , GEFELICITEERD!

geniet ervan! Zou het heel leuk vinden als MArijee en ik je tegenkomen bij de september mamas. Zou dan half september bevallen als het nu zou lukken, das rond mijn verjaardag:)

JE had dus eigenlijk niet veel smptomen als ik het goed begrijp?

Kom je af en toe nog spieken hier en laten weten hoe het gaat?

--haaai Wilma, gezellig dat je even komt kijken:)

@ MArijee, laten we hopen dat dat eitje zich goed heeft vastgeplakt tijdens het temp dipje!

Hier gister een superpositieve ovu test, streep donkerder dan de controle streep. Ga er eind van de ochtend nog eentje doen. Gister nog geklust, vandaag nog een keertje.
    -------------------------------------------------------------
    GA z maar de dokter bellen, ze ware nafgelopen donderdag al dicht...zit echt peentjes te zweten girlz...

Zodra ik het weet...post ik meteen...hopelijk met goed nieuws...

kussss

16. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    grrrrrr...bandje, ik kan pas vanaf half 11 bellen...
    ---------------------

vanochtend lage temp, 36.5, vermoed dat ei vandaag springt...

xxxx

17. ProudMom28

Ja gezellig he het is nog steeds mij topic hahaha en las dat hitcke zwanger was, jee wat leuk dacht ik even feliciteren voor jullie hoop ik dat het heel snel raak mag zijn.

Hier gaat het niet heel florisant heel lang verhaal maar er bestaat een kans dat het niet goed gaat, ik mag woensdag voor een second opinium komen, heel erg spannend ik hoop dat alles goed komt en mischien gewoon is.

Dikke kus voor iedereen

18. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    HELENA HET IS HALF ELF !!!! bellen maar...

wilma vertel, hoe niet goed gaat ? hoe komt dat je banner zegt dat je nog maar 5 weken bent?

19. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    goede morgen meiden

@hitchke.. ik duim echt heel hard dat je over 8 maanden een heel mooi wondertje in je armen mag sluiten.
    je hoort van veel mensen die normaal koffie drinken het opeens niet meer lusten wanneer ze zwanger zijn.
    ik drink geen koffie.. vind het buiten de zwangerschap om al vies ;) haha

@helena.. het ziet er indd uit dat je eitje vandaag of morgen is!
    laat je mannetje maar goed raak schieten dit keer zodat we samen naar de sep mama's kunnen ;)

het is nu half 11 dus hoop dat je nu geen bandje krijgt en eindelijk wat meer te weten komt!

@wilma.. ik hoop echt dat de second opinium jullie goed nieuws gaat geven!
    wat is er aan de hand dan?
    ik duim echt heel hard voor je dat het toch allemaal goed mag zijn!

-----------

nu 2 ochtende al dat ik vroeg wakker ben en nog wel wil slapen maar niet meer in slaap kan komen..
    dat had ik ook ongeveer een week voor NOD bij de zwangerschap van kian.. het word dus spannend..
    enige dat ik mis is het maagzuur.. daar had ik bij kian ook een week voor nod heel erg last van..
    dus ik ga er gewoon vanuit dat het niet raak is tot ik daar last van krijg.. zo kan ik het echt pas testen na me nod ook beter volhouden.
    wil dit keer echt niet voor nod testen.

Liefs xx

20. ProudMom28

Het is even moeilijk alles weer op te schrijfen heb het even gekopieerd en laat het jullie even lezen, ik voeg hieronder de fotos bij.
    Goedemorgen dames,

Ik neem het er goed van heb echt een brandende vraag.

Ik zit echt te rekenen maar ik kom er niet uit, in mijn belevenis ben ik verder zwanger dan waar de gyn op komt 2 weekjes schelen we van elkaar.

Ik heb een ei gehad tussen de 18 en de 20 mijn temp was precies zo als hij moest zijn op die dag en de ovulatietest knalde van het scherm.

Ik heb op 30 november positief getest, dan ben je al 4 week zwanger toch? plus daar de dagen van de zwangerschap bij op en dan kom ik uit op 7 week en 3dagen. (wel moet ik zeggen dat ik een hele onregelmatige cyclus heb varierend tussen de 29 en 42 dagen) Maar op dag 5 van de cyclus had ik twee eitjes van 15mm dus het zou er op lijken dat dit geen lange cyclus zou worden.

Kunnen jullie mij vertellen hoe het kan zitten waarom ik minder ver ben dan waar wij op komen? en waarom test ik zo vroeg positief (eingelijk zou mijn ei (kwa duur van de zwangerschap nu, dan pas moeten komen (30november)) dus hoe kan ik dan eingelijk op de dag van de ei positief zwanger testen?

Sorry voor de domme vragen en het gezeur maar dit is echt een vraag die ik niet begrijp, ik ben maar aan het piekeren hoe het zit of kan zitten maar kom er niet uit, ook wil ik jullie graag een foto sturen van de echo'n de eerste is met 4 week en de tweede met 5 week, volgens de gyn was er geen verschil al zou het nog zo lijken, want de tweede foto is vergroot 100% en de eerst 79 %, maar toch als wij goed de echo's verglijken en ons verplaatsen in de die 79 % dan nog lijkt er verschil te zitten, zouden jullie eens even mee willen kijken?
    Alvast super bedankt voor het beantwoorden van deze vraag.

Als toetje kreeg ik te horen dat als het mis zou gaan ik dan in elk geval wel vruchtbaar ben, nou nou daar zit je op te wachten ik kon dat zo niet warderen.

Deel Deze Pagina