Tempratuur steeds laag, please even mee kijken

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door ProudMom28, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

2. ProudMom28

maximaal 5 week vorige week donderdag. volgens de gyn zat er geen verschil in de echo het leek zo want die van vorige week is op 100% gemaakt en die keer daarvoor op 79% ik en mijn man en wat vriendinnen zijn overtuigd dat er wel verschil inzit als ze zich verplaatsen in de 79%

Bekijk bijlage 39708

3. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    owla, dat is een materie die ik niet echt goed begrijp. nog nooit gehoord dat dit kan...

4. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ik had indd je topic al even gelezen wilma en ik denk hetzelfde zoals veel meiden zeggen dat je insetelling misschien later is geweest.
    ik zie wel degelijk verschil op de eerste foto en 2e.. op de 2e zie je alleen een vruchtzakje en op de 2e zie je ook een dooierzakje en nog iets eronder wat heel goed het vruchtje zou kunnen zijn.
    ik zou de hoop nog zeker niet opgeven ook al komt dit heel hard aan als je verwacht een knipperent dingetje te zien op de eerste echo.

ik duim heel hard voor je dat het woensdag toch allemaal goed mag zijn.. laar je het even weten hoe het is gegaan?
    ik zal je topic ook blijven volgen :)

Dikke knuffel!

5. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey marijee je temp kaartje ziet er super uit, als nu je temp min of meer gelijk blijft en je wordt idd vroeg wakker smorgens en bent heel moe savonds... ja meid dan..............................

6. ProudMom28

Je bent een schat dankjewel, weetje het is zo raar dat ik kwa tijdsduur een eisprong had moeten hebben op de dag dat ik zwanger teste, heel bizar.

Rechts boven in het dikke witte was het vruchtje, zal het onderste de dooierzak zijn? ohw sorry voor mijn vragen hoor maar vroeg mij al af wat het onderste was, helaas hebben ze niet veel uitgelegd.

Lieve Marije voor jou ga ik heel hard duimen dat jullie heel snel zwanger mogen raken. Natuurlijk hou ik jou/jullie op de hoogte

7. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    lieve meiden,

Helaas net niet zulk goed nieuws van de dokter...
    32% beweegd en dat moet minimaal 50% zijn voor normaal vruchtbaar.
    Er is dus wel een kansje op een natuurlijke zwangerschap maar deze is erg klein.
    Over 2 weken opnieuw inleveren en hopen dat de vorige een slechte momentopname was.
    BEn heel erg geschrokken, had dit echt niet verwacht.

We hebben verwijzing voor de fertitliteitspoli, daar gaan we in het nieuwe jaar heen.
    Weet niet zo goed wat ik moet verwachten, ik heb even nodig om dit te verwerken.

8. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    helena, dikke knuffel voor jou... dit moet inderdaad hard zijn om te horen, neem de tijd om dit te verwerken en probeer daarna mss het positieve te zien dat toch 32% goed is...

weet dat we totaal niet kunnen begrijpen wat je nu meemaakt en veel succes !

dikke knuf x

9. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj lieve meiden

@hitchke.. ik ben savonds indd echt kapot maar of het door een eventuele zwangerschap komt of doordat me zoontje nog zo veel spookt snachts.. ik word in ieder geval steeds vroeg wakker en kan dan echt niet meer slapen hoe moe ik me ook nog voel en weet nog heel goed dat ik dat ook in het begin had bij de zwangerschap van Kian toen werd ik elke ochtend 7 uur wakker ondanks dat ik soms pas heel laat sliep..
    we wachten nog geduldig een weekje af.
    mijn gevoel geeft me ook hoop en dat is heel moeilijk om dan echt te wachten met testen tot NOD.

@wilma..als dat rechtsboven in het vruchtzakje het vruchtje was dan denk ik dat daar onder indd het dooierzakje is..
    en je hoeft echt geen sorry te zeggen voor de vragen.. je bent nu zo onzeker en hoopt zo dat alles goed gaat en probeert nu uit elk klein dingetje hoop te halen en zoekt antwoorden.
    en een bevrucht eitje kan echt een tijd rondwalen in jebaarmoeder voor het goed innesteld en er zijn ook vrouwen die al HCG aanmaken na de bevruchting en voor het inestellen.. als een vruchtje begint met inestellen dan begint je lichaam hcg aan te maken maar pas als het goed diep ingegraven is gaat het verder met groeien dus vandaag dat het kan dat je wel vroeg positief test maar minder lang zwanger.

dit is een echo van mijn zoontje met 9 weken precies.. links boven in(boven de beentjes) zie een hobbeltje dat is het dooierzakje.. dat ligt vaak vlak bij het vruchtje..
    Bekijk bijlage 39791

Lieve helena.. wat moet dit naar zijn om te horen:(
    had zo gehoopt dat het allemaal goed was.
    ik hoop dat je toch nog een beetje hoop hebt dat de 2e keer wel betere uitslag geeft.
    van mij krijg je ook echt een hele dikke knuffel en zoals hitchke zegt wij weten niet wat jij nu meemaakt of hoe je je zal voelen maar hoop toch dat je en beetje steun aan onze woorden hebt!

10. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey marijee,

heb positief getest 2 dagen voor NOD haha maakt het nog moeilijker hé om te wachten !!!

11. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

wat is het rustig hier..

@helena.. hoe gaat het met je? al een beetje bijgekomen?

@hitchke.. voel jij je ook nog goed?

@wilma.. alvast heel veel succes voor morgen en ik hoop dat je hier morgen neer kan zetten dat het allemaal gewoon goed is.

--------------------

ik heb sinds vandaag opeens hele erge pijn in me liezen.. het trekt echt onwijs.
    dit heb ik alleen gehad met de zwangerschap van kian en verder nooit.. ow wat word het me moeilijk gemaakt om vol te houden tot volgende week.. liefst zou ik gewoon op oud en nieuw testen of 1 jan.. mjah ik ga het proberen vol te houden tot 5 jan.. 4 jan moet ik eigelijk ongi worden.

ik heb gelukkig geen testen in huis liggen dus maakt het iets makkelijker..

Liefs xx

12. ProudMom28

Hey lieve meiden zoals ik wel had verwacht eingelijk, is het maandagavond mis gegaan. Ik was aan het koken en voelde iets gauw naar de wc en jahoor er zat een dikke bruine slijmprop op het wc papier, ik wist dat het mis was heb de doktersdienst gebeld en alles uitgelegd ze vertelde dat het heel erg is om dit te moeten mee maken, maar dat het echt een miskraam gaat worden. een troost zei ze je kunt er zelf niets aan doen, vond ik erg fijn om te horen want ik hield natuurlijk alles in mijn hoofd de medicijnen die ik gebruik etc.

Nu is het wachten tot het doorzet helaas gebeurt dit niet zo snel, moeder natuur heeft tijd tot volgende week donderdag anders gaat het weg gezogen worden. ik zie erg tegen de narcose op maar het stelde eigelijk weinig voor zei de assistente.

Tot zover mijn verhaal, ik kom hier ooit terug om te vertellen dat we zwanger zijn. Voor iedereen die net zwanger is of het mischien is en nog niet weet, een hele fijne en gezonde zwangerschap.

Liefs Wilma

13. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    jeetje wilma :(
    weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
    wil je sterkte wensen en ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn van een mooi wondertje dat goed aan zijn mama blijft plakken.

dikke knuffel!

14. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    Wilma:

sterkte, ik wens je snel een gezonde en 9 maanden durende zwangerschap toe !!!

Marijee:

Je kan er gewoon toch een testje tegenaanzwieren op oudjaar die digitale van clear blue bijvoorbeeld vanaf 5 dagen voor NOD !!!
    kan geen kwaad hé

met mij tot hiertoe alles goed, ga sebiet naar dr voor bloedonderzoek... en de 28ste januari bij de gyn, hopen dat tot dan alles goed blijft gaan...

15. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj hitchke..

haha nee ik ga me echt proberen in te houden om niet te testen.. wil niet weer zo veel geld weggooien als de 1e 2 maanden met testen.
    ik ga netjes proberen te wachten.
    hoe moeilijk dat ook is.

heel veel succes bij de dokter en ik hoop dat je een hele mooie uitslag krijgt met een mooie hcg waarde!

liefs xx

16. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ben vanmorgen geweest, mag morgenvroeg om tien uur terugbellen, wordt ineens getest op rubella, toxoplasmose en al de rest, zelfs mijn bloedgroep wist ik niet meer, gaan ze ook nakijken...

spannend.........je kaartje ziet er super uit meid !

helena cava meid?

17. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    heb uitslag van bloedonderzoek:

rubella ok
    CMV ok
    cholesterol ok
    suiker ok
    aids negatief
    toxoplasmose NIET IMMUUN
    bloedgroep AB+

HCG waarde 1958

kan iemand mij vertellen hoe ik die hcg waarde moet interpreteren ?

18. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    marijee

U KAARTJE IS SUUUUUUUUUUUUUUUUUPPPEEEEEEEEERRRRRRRRRRRR

19. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj hitchke..

ik ben ook super blij met me temp kaartje.. weet alleen jammer genoeg uit ervaring dat de mooiste kaartjes toch vaak eindigen met de rode duivels..

wat fijn dat alles goed is :D
    en wauw wat is je HCG waarde mooi hoog zeg!

vanaf bevruchting vanaf eerste dag laatste
    menstruatie (ELM) mIU/ML of IU/L
    7 dagen 3 weken 0 to 5
    14 dagen 28 dagen 3 to 426
    21 dagen 35 dagen 18 to 7.340
    28 dagen 42 dagen 1080 to 56.500
    35 - 42 dagen 49 - 56 dagen 7.650 to 229.000
    43 - 64 dagen 57 - 78 dagen 25.700 to 288.000
    57 - 78 dagen 79 - 100 dagen 13.300 to 253.000
    17 - 24 weken 2e trimester 4060 to 65.400
    25 wk tot bevalling 3e trimester 3640 to 117.000
    Enkele dagen na de bevalling, niet zwanger < 5

dit is een overzicht van HCG waarden gedurende de zwangerschap..

ik heb trouwens vanochtend toch getest
    domme domme domme ik.. kon me echt niet meer inhouden en had gister avond nog snel een test gekocht.. had die van de kruitvat 2 voor 5 euro.. ik zie een heel licht streepje maar me vriend ziet hem niet.
    kan hem niet op foto krijgen dus helaas gewoon afwachten.

heb testen van sensitest besteld extra gevoelig die zullen er 2 jan zijn dus dan test ik weer :) mocht me temp nog hoog zijn natuurlijk ;)

Iedereen een alvast een hele fijn jaarwisseling en een mooi en gezond 2010 toegewenst!!

Liefs xx

20. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    marijee,

CLICHE MAAR EEN LIJN IS EEN LIJN EN MANNEN HEBBEN NIET ZULKE ARENDSOGEN ALS WIJ VROUWEN !!!

IK WIL JULLIE ALLEMAAL EEN SUPER GEZOND GELUKKIG EN BABYVOL 2010 WENSEN !!! dikke zoen xxx

Deel Deze Pagina