heejj hitchke.. ik weet dat een lijn een lijn is maar deze was zo vaag dat ik hem als negatief beschouw.. heb net de digitale van clear blue gehaalt met indicator die doe ik overmorgen.. want als ik zwanger ben verdubbelt het hcg elke 2 dagen. hoe gaat het bij jou met stoppen met roken?? liefs xx
GELUKKIG NIEUW JAAR!! hoop dat dit jaar al onze mooie wensen uit mogen komen. dat helena zwange mag raken en een heel mooi wondertje op de wereld mag zetten. dat hitchke een mooie zwangerschap tegemoed gaat en over 8 maanden haar kleintje in de armen mag sluiten --------------- mijn temp is nog niet gedaalt.. ben benieuwt hoe het gaat lopen. koste veel moeite om vanochtend niet te testen maar is me gelukt om de test te laten liggen toch maar gewoon proberen vol te houden tot maandag.. morgen middag krijg ik 3 testen van sensitest extra sensitive binnen dus misschien dat ik er daar morgen middag 1 van doen mjah moet het me wel lukken 4 uur lang niet te plassen en zo min mogelijk te drinken. eerst me temp morgen ochtend afwachten want normaal begint de daling wel op dag 12. en normaal ook 2 dagen voor nod bruinverlies dus dat is ook afwachten of dat morgen komt, voel me wel anders en nog steeds getrek in me liezen vooral savonds als je de hele dag bezig bent geweest. Liefs xx
gelukkig nieuwjaar helena en marijee ! saai hoor zo een groot avondfeest zonder alcohol tussen 500 zatte mensen marijee, ik ben echt zeer benieuwd naar je teste, ik voel dat het raak gaat zijn voor jou... zou wel super leuk zijn want dan vergezel je me naar de september mama's he ??? succes helena, lang geleden hoe gaat het met je ?
heejj hitchke.. is indd even wat anders he als je als bijna enige nuchter moet blijven maar je krijgt er iets heel moois voor terug en mocht het indd raak zijn dan kom ik je zeker vergezellen bij de september mama's.. dan zou ik ongeveer 13 sep uitgerekent zijn. pff vind het zo spannend.. liefst wil ik gewoon nu de test doen maar ik hou me in haha.. Liefs xx
ja maar ik wil het sowieso graag met ochtend urine doen en ik denk dat ik echt alle hoop verlies als ik echt op het scherm zie staan "niet zwanger" .. morgen middag krijg ik streepjes testen dat vind ik nog iets veiliger voor me hoop zodat ik gewoon naar streepjes kan turen haha..
heejj meiden nou test vanochtend was weer negatief heb wel me urine bewaart voor de test die vandaag nog binnen komt maar ga er maar gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben en overmorgen ongesteld zal worden. temp ook 0.1 gezakt dus dat zal wel het begin zijn van de daling. nieuwe ronde nieuwe kansen.. hoop alleen zo dat me cyclus aankomende ronde niet weer zo lang is!! Liefs xx
dankje meid. baal ook echt mjah ik heb nog geen klagen we gaan pas naar ronde 4.. tis alleen zo rot dat me cyclussen zo lang zijn als ik vanmiddag nog heb getest dan laat ik het je wel even weten dikke knufx
testen waren net binnen en dus gelijk in me ochtend urine gedaan en ja hoor er verschijnt een licht streepje.. ow ik word hier niet goed van.. laat die streepjes toch eens wat duidelijker zijn of er helemaal geen 1. heb hem geprobeert op de foto te krijgen maar dat lukt niet echt goed.. zal hem wel even bijvoegen maar in het echt zie ik zonder hem in het licht te moeten houden een heel licht streepje.. zijn wel testen van senistest extra sensitive weet jij toevallig of je daar ook vals posi mee kan testen ofzo? View attachment 40671 Liefs xx
die testen ken ik ni mateke,maar anders moet je even kruidvat bezoekje brengen... die liegen nooit.... ik hoop het zo voor je... welke test was die van vanmorgen???
vanmorgen had ik de digitale van clear blue met indicator. deze test die ik nu had gebruikt is een extra gevoelige die je vanaf 6 dagen voor je NOD kan gebruiken.. het streepje is nu een stuk duidelijker te zien en in 1 oogopslag.. zal daar ook even een foto van bijvoegen.. heb nu ook weer kruitvat gehaalt dus doe er zo 1tje.. ben bezig met 4 uur lang me plas ophouden en zo min mogelijk drinken.. nog 2 uurtjes te gaan. bah vind het echt rot die onzekerheid. View attachment 40693
haha, amai spannend !!!! ja ik vind persoonlijk echt wel dat je alles hebt om zwanger te zijn hoor... symptomen en goed kaartje... khoop het zo voor je !!!
nog 1 uurtje en dan ga ik een kruitvat doen en misschien ook nog maar 1 van sensitest om te kijken of ik weer zo streepje krijg. net met de trap op lopen met Kian op me arm kreeg ik hevige stegen aan de rechterkant.. ik zit mezelf echt gek te maken haha. me mannetje wil niet geloven dat ik zwanger ben pas als hij op een digitale test zwanger ziet staan wil die het geloven haha.
nou heb weer getest en zowel op de sensitest als of de kruitvat geen streepje te bekennen.. eerste test was met ochtend urine natuurlijk dus ik wacht het wel af.. ik test overmorgen wel weer op me NOD.. pff en had me nog zo voorgenomen niet te gaan testen voor me NOD om dit te voorkomen.. mjah het kwaad is al geschiet
ach meid, dat zijn toch geen rampen testen voor NOD, voor hetzelfde geld kon je nu al wel een lijntje zien... ik blijf duimen voor je !!!!
goede morgen.. temp nog steeds niet echt gezakt.. is gelijk aan gister. had dus toch weer getest haha kon me niet inhouden dus eerst de sensites extra sensitive en daar staat weer een licht 2e streepje dus gelijk een kruitvat erachteraan gedaan met dezelfde urine maar daar is niets op te vinden dus die sensitive zullen wel vals positief geven.. baal echt want had echt weer hoop gekregen door die 2 testen met 2e streepje. nu maar afwachten of ik ongi word of niet. sinds eergister heb ik savonds steeds last van vlage misselijkheid en vanaf gister middag continu een steek rechts in me onderbuik.. dat nam pas gister avond weer af. mjah het blijft toch echt afwachten.. ga er maar gewoon vanuit dat ik ongi word. Liefs xx
goede morgen hitchke.. ik denk ook maar dat ik de hoop niet opgeef want hier is me temp nog steeds hoog.. en nog totaal geen teken van ongi terwijl ik vandaag of morgen ongi moet worden. normaal snak ik al dagen voor me NOD naar chokolade en ik moet er nu niet aan denken! savonds ben ik met vlagen misselijk en blijf me gewoon anders voelen. ben sochtends echt vroeg wakker en ook klaar wakker dat ik niet meer in slaap kan komen terwijl ik niet altijd vroeg in bed lig. dat heb ik pas sinds een paar dagen heb me vanochtend in kunnen houden om te testen gelukkig. nu maar hopen dat de rode duivels weg blijven! liefs xx